kerberos-hellas
ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ_
ΟΕΑ 1988
Το νόημα των λόγων του Ηράκλειτου δεν είναι
"ανήθικο"-αμοραλιστικό. Αλλά διείδε ότι εκτός από τις πράξεις που η Φύση
και οι φυσικοί νόμοι-"μέτρα" υποδεικνύουν ως "πρακτέες ή
αποφευκτέες", ΚΑΠΟΙΟΙ δημιούργησαν στους ανθρώπους πλαστές διπολικότητες
καλού-κακού, αγαθού-αμαρτωλού, ηθικού-ανήθικου, με σκοπό την άσκηση εξουσίας ως
ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ νομοθέτες του καλού και του κακού, που γιά να κρατήσουν ζωντανή την ΠΑΡΑ
ΦΥΣΕΙ διπολικότητα και επομένως και την εξουσία τους, θα έπρεπε, αθέατοι, να
φροντίζουν να τροφοδοτούν το ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ "καλό" και το ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ
"κακό" που επινόησαν, εμφανίζοντας φανερούς "υπαλλήλους"
τους που όμως θα "αλληλομισούνταν" σαν εκπρόσωποι του
"καλού" εναντίον εκπροσώπων του "κακού".
Τέτοιοι
ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ εξουσιαστές αναγκαστικά θα μετέτρεπαν τους ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΛΟΥ σε
τεχνητούς "ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΚΟΥ" και τους ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΚΟΥ σε τεχνητούς
"ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΛΟΥ". Έτσι θα ήταν βέβαιοι ότι όταν οι άνθρωποι εξ
ενστίκτου θα έπρατταν το ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΛΟ, αυτό θα καταγραφόταν σαν
"αμάρτημα" και όταν οι άνθρωποι εξ ενστίκτου θα απέφευγαν το ΦΥΣΙΚΟ
ΚΑΚΟ, αυτό θα καταγραφόταν πάλι σαν "αμάρτημα".
Αντίθετα,
όταν οι άνθρωποι από υπακοή στον ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ τεχνητό νόμο, απέφευγαν το ΦΥΣΙΚΟ
ΚΑΛΟ, αυτό θα καταγραφόταν σαν "υπακοή και πράξη καλού" και όταν οι
άνθρωποι από υπακοή στον ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ τεχνητό νόμο, έπρατταν το ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΚΟ, αυτό
θα καταγραφόταν πάλι σαν "υπακοή και πράξη καλού".
Ο
Ηράκλειτος διατύπωσε έναν ΑΠΟΛΥΤΟ ΝΟΜΟ που δεν επιδέχεται καμμία εξαίρεση.
Είπε: "ΤΑΝΑΝΤΙΑ ΤΑΥΤΑ"
που σημαίνει ότι "τα ενάντια είναι ίδια".
Ο νόμος αυτός σε ό,τι αφορά την Αληθή Διπολικότητα ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΛΟΥ και ΦΥΣΙΚΟΥ
ΚΑΚΟΥ, σημαίνει ότι τα ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ, ΤΗΣ
ΜΙΑΣ ΦΥΣΕΩΣ, ΠΟΥ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙ.
Άρα τα
ΠΛΑΣΤΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΟΥ, ΕΝΟΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΟΥ, ΠΟΥ
ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΣΤΗ ΔΙΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΑΞΗ.
Στο σημείο
αυτό ζητούμε από τον "χριστιανό ορθόδοξο" και συγχρόνως
"τέκτονα" αναγνώστη να ανατρέξει στην πρώτη εντολή του
"θεού" της ιουδαιοχριστιανικής "Αγίας Γραφής" που δόθηκε
στον "πρώτο άνθρωπο Αδάμ": "Δεν θέλεις φάγει εκ του δένδρου της
γνώσεως του καλού και του κακού". Ο νοήμων αναγνώστης δεν εννοεί
"μήλα" που δίνουν γνώση αλλά "αρχεία γνώσεως γραπτού λόγου"
που ήταν "επιδεικτικά απαγορευμένα" και επίσης "επιδεικτικά
εκτεθειμένα". Αυτή η υπερβολική επίδειξη ήταν ύποπτη και σήμαινε ότι
"κάτι δεν πήγαινε καλά με το "θεούλη" -διάβαζε
"ιερατείο"". Ήταν πράγματι αυτά τα αρχεία γνώσης του ΦΥΣΙΚΟΥ
ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΚΑΚΟΥ ή μήπως ήταν αρχεία "γνώσης" του ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ
ΚΑΚΟΥ με τα οποία ο εξουσιαστής "θεούλης" -διάβαζε
"ιερατείο"- σκόπευε να σερβίρει ορεκτικώτερα μέσω της "επιθυμίας
του απαγορευμένου" την ΠΛΑΣΤΗ ΔΙΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑ καταργώντας τη ΦΥΣΙΚΗ
ΔΙΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ;
Το
αποτέλεσμα δείχνει τι έγινε. Ο "Αδάμ" -διάβαζε "η
ανθρωπότητα"- μόλις ...ενημερώθηκε από τη "γνώση" της οποίας
κάποια παράγραφος αποκαλούσε "αμαρτωλή" τη ΦΥΣΙΚΗ ΓΥΜΝΟΤΗΤΑ, έσπευσε
να φορέσει φύλλο "συκής" γιατί έτσι έγραφαν τα "αρχεία
γνώσης". Υποθέτουμε ότι τα γεννητικά του όργανα πρήστηκαν γιατί η
"συκή" όταν έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο δέρμα, προκαλεί οδυνηρή
φλεγμονή. Είναι το μόνο δένδρο που θα ήταν αδύνατο να χρησιμοποιηθεί γιά ένδυμα.
Εάν ο "Αδάμ" συνέχιζε να το φοράει, σίγουρα θα αυτοευνουχιζόταν στη
σάρκα και θα γινόταν ανίκανος γιά σαρκική αναπαραγωγή. Μεταφορικώς θα γινόταν
ανίκανος και γιά πνευματική δημιουργία.
Αλλά ο
"απαίσιος θεούλης" αφού πρώτα σαρκάζει ηλιθίως σαν να ήταν ο έσχατος
συμπαντικός μαλάκας λέγοντας: "και έγινε τώρα ο άνθρωπος ως είς εξ ημών
των θεών", φροντίζει να βγάλει την "συκήν" από το πέος του
"Αδάμ" δια να φύγουν οι πόνοι της φλεγμονής και με ...πατρική αγάπη
ντύνει τον ταλαίπωρο με "δέρματα προβάτων". Ούτε ευνουχισμός αλλά
ούτε και ελευθερία. Εις το εξής ο Αδάμ δια να γαμήσει θα έπρεπε να αποβλέπει
και να θεσμοποιεί τη σεξουαλική επαφή, μόνον μέσω του "δέρματος
αμνού", συμβόλου της "ηθικής" του "ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΜΝΟΥ Χριστού
που θα ερχόταν γιά να άρει την αμαρτία του Αδάμ". Τραγέλαφος.
Αλλά αν
"η μηλιά" και τα πλαστά της αρχεία γνώσης δίδασκαν την ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ
ΔΙΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑ "καλού και κακού", τότε πού βρισκόταν η γνώση της
ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΙΠΟΛΙΚΟΤΗΤΟΣ του ΦΥΣΕΙ ΚΑΛΟΥ και ΚΑΚΟΥ;
Ο
"απαίσιος θεούλης" φανέρωσε τις αληθινές του προθέσεις όταν είπε:
"Ας διώξωμεν από τον Παράδεισο τον Αδάμ γιά να μην φάγει από το δένδρο της
ζωής και ζήσει". Εδώ ο νοήμων αναγνώστης δεν εννοεί δένδρο, αλλά τα
"αρχεία της ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΕΩΣ του ΦΥΣΕΙ ΚΑΛΟΥ και ΦΥΣΕΙ ΚΑΚΟΥ, κάπου
εκτεθειμένα στον ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ των αρχαίων πολιτισμών.
Διότι η
ανθρωπότητα-Αδάμ ήδη έτρωγε "εκ πάντων των δένδρων του παραδείσου"
και επομένως και από το δένδρο-αρχείο γνώσεων "της ζωής", που
ΠΡΟΫΠΗΡΧΕ του "θεούλη", διότι δημιουργήθηκε από ΑΛΛΟΥΣ ΘΕΟΥΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ που έδιναν ελεύθερα στην ανθρωπότητα τη γνώση-δένδρο του ΦΥΣΕΙ
ΚΑΛΟΥ και του ΦΥΣΕΙ ΚΑΚΟΥ.
Οι
φιλόλογοι της Ο.Ε.Α. "διόρθωσαν" το κείμενο της Γενέσεως της "Αγίας
Γραφής" ως εξής:
"Ο θεούλης μη δυνάμενος να ασκήσει
εξουσία στην ανθρωπότητα διότι τα έθνη ετρέφοντο από "το δένδρο της
ζωής" που είχαν φυτέψει ΑΛΛΟΙ ΘΕΟΙ ανώτεροι του "θεούλη" Γιεχοβαχάι
και αρχαιότεροι του Γιεχοβαχάι, αποφάσισε με το τέχνασμα "του
απαγορευμένου", να οδηγήσει τη διψασμένη γιά έρευνα ανθρωπότητα στο
δένδρο-αρχείο γνώσεως του ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ "καλού και κακού".
Έτσι ίδρυσε οργανώσεις "όφεις"
που θα αναλάμβαναν το MARKETING διασπείροντας ειδήσεις ότι "όσοι φάγουν από το
δένδρο-αρχείο γνώσεων του ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ καλού και κακού θα γίνονταν θεοί.
Οι οργανώσεις "όφεις" είχαν
εντολή απο το "θεούλη" να δελεάσουν το θήλυ γένος ως φύσει ανεγκέφαλο
και φύσει υλιστικό και φύσει ρέπον σε πιθηκισμούς και καινοτομίες.
Έτσι δημιουργήθηκαν "θήλεα
ιερατεία" με άξονα λατρείας το τελετουργικό γαμίσι και τον τελετουργικό
υλισμό και την τελετουργική μαγεία, παραλλαγή της Κάμπαλα.
Τα "θήλεα ιερατεία" πρότειναν το
"μήλο" της λατρείας του φύλου και του υλισμού στα άρρενα ιερατεία που
συντηρούσαν και διατηρούσαν τη ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗ των ΑΡΧΑΙΩΝ ΘΕΩΝ και των ΑΡΧΑΙΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ.
(ΘΗΛΕΑ=ΣΕΛΗΝΙΑΚΑ,
ΑΡΡΕΝΑ=ΗΛΙΑΚΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ)
Τα άρρενα ιερατεία δέχτηκαν αυτή την αντικατάσταση
της ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗΣ από τη νέα ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗ. Έτσι εγκατέλειψαν το Απολλώνειο πνεύμα
της Χρυσής Τομής ανάμεσα στις πνευματικές απολαύσεις και τις σεξοϋλιστικές
απολαύσεις, ρίχνοντας το βάρος του Απολλώνειου Ζυγού προς την πλευρά της ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ
γνώσεως.
Αυτό έπραξε το Ιερατείο Ελευσίνος προς
μέγιστη αγανάκτηση του Ιερατείου Δελφών που μέχρι την τελευταία στιγμή πριν
καταστραφεί από τους ιουδαιοχριστιανούς του ανθελληνικού Βυζαντίου δήλωνε με
τον τελευταίο χρησμό της Πυθίας ότι "ο Απόλλων θα ξαναέλθει και αυτή τη
φορά θα είναι γιά ΠΑΝΤΑ".
Οι συνέπειες της μεταστροφής που δέχτηκαν
τα άρρενα ιερατεία ήταν φοβερές γιά τα έθνη και τους πολιτισμούς τους. Οι
ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ της ΑΤΛΑΝΤΙΔΟΣ, της Ανατολικής Μεσοποταμίας, της
Ασσυρίας, της Βαβυλώνος, της Περσίας, της Ελλάδος, της Ρώμης, της Μεγάλης
Βρεττανίας, των U.S.A. μαζί με τα προς ανατολάς
φυσικά πολιτισμικά τους δίπολα, μετετράπησαν σε ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΕΣ ΠΑΡΑΝΟΪΚΟΥΣ
ΟΧΛΟΥΣ, έρμαια στο σαρκασμό του "θεούλη".
Και όταν ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ τα άρρενα ιερατεία
κατάλαβαν το λάθος της υπερβολικής εντρύφησης στις σεξοϋλιστικές τελετουργίες,
αναζήτησαν στο ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ αρχείο γνώσεως του "θεούλη", το φάρμακο της
πνευματικής τους στέρησης και ασθένειας. Στη σελίδα περί φαρμάκων έγραφε:
α) "Τα γεννητικά όργανα είναι αμάρτημα
να λειτουργούν και να φαίνονται, καλύψτε τα γεννητικά όργανα με φύλλα συκής που
προκαλούν στείρωση και ανικανότητα γιά αναπαραγωγή.
β) Τα αισθήματα της καρδιάς του Απολλώνειου
ηλιακού πλέγματος είναι αμάρτημα να λειτουργούν και να φαίνονται, καλύψτε τα
αισθήματα με πρωτόκολλα συμπεριφοράς που προκαλούν αισθηματική στείρωση και
ανικανότητα γιά δημιουργία ΤΕΧΝΩΝ και Απολλώνειας Αρμονίας.
γ) Η ελεύθερη έρευνα σκέψεων του εγκεφάλου
είναι αμάρτημα να λετουργεί και να εκδηλώνεται, καλύψτε τις σκέψεις σας με
πειθαρχημένες δογματικές ιδεολογίες και θρησκείες που προκαλούν πνευματική
στείρωση και ανικανότητα γιά δημιουργία ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ και ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ.
Καλύψτε τα όλα αυτά αμέσως γιατί είδατε τι
πάθατε όταν τα χρησιμοποιήσατε".
Τα άρρενα και τα θήλεα ιερατεία εφάρμοσαν
τη συνταγή και διαπίστωσαν ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ότι ο "θεούλης" ήταν ένας
αισχρός απατεώνας. Τα γεννητικά τους όργανα έπαθαν "στείρωση" από τις
ψυχοσωματικές ασθένειες ενοχής. Τα αισθήματά τους έπαθαν "στείρωση"
από εσωστρεφείς ασθένειες ενοχής. Το πνεύμα τους έπαθε "στείρωση" από
υποταγή ενοχής σε πολιτικές, επιστημονικές και θρησκευτικές πειθαρχημένες
Σχολές-ντισιπλίνες.
Στην άθλια αυτή κατάσταση τα άρρενα και τα
θήλεα ιερατεία μετάνιωσαν που πρόδωσαν τη ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗ των ΑΡΧΑΙΩΝ ΘΕΩΝ, πηγή
πνευματικής, αισθηματικής, σαρκικής ελευθερίας και δημιουργίας και έψαξαν να
βρούν τα αρχεία γνώσεως-δένδρο της ζωής που οι ΑΡΧΑΙΟΙ ΘΕΟΙ είχαν φυτέψει.
Ο "θεούλης" όμως είχε φροντίσει
να εξαφανίσει αυτά τα αρχεία γνώσης και τα παρέδωσε γιά φύλαξη στο δικό του
ιερατείο. Κανείς από τους άθλιους των εθνών δεν είχε αντιληφθεί πώς έγινε η
κλοπή και η εξαφάνιση, γιατί είχαν μείνει αχρησιμοποίητα γιά πολύ καιρό.
Μερικοί θυμόντουσαν ότι τέτοια αρχεία είχαν καεί στη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας,
στην Ακαδημία του Πλάτωνος όταν
καταστράφηκε από τον ιουδαιοχριστιανό Ιουστινιανό, στο Μαντείο των Δελφών όταν
καταστράφηκε απο Βυζαντινούς. Αλλά πέραν της μνήμης ουδέν
Μερικά κομμάτια αυτών των αρχείων σώθηκαν
τυχαία και ο "θεούλης" ενοχλήθηκε τόσο ώστε φρόντισε τα αντίγραφά τους να γίνουν
μέρος της γνώσεως του ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ "καλού και κακού" που είχε
επινοήσει.
Μ' αυτόν τον τρόπο, παντρεύοντας τα
υπολείμματα της ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗΣ με την ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗ, θα κατόρθωνε ώστε οι
απογοητευμένοι από την ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗ, να θεωρούν συνυπεύθυνη γιά την
αθλιότητά τους και επομένως απορριπτέα ΚΑΙ ΤΗ ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗ.
Έτσι ο "θεούλης" και το ιερατείο
του θα αχρήστευαν τελεσίδικα με "αιώνιο ανάθεμα" κάθε σπέρμα ΦΥΣΕΙ
ΓΝΩΣΗΣ, γιά να μπορέσουν επιτέλους να φέρουν το ΤΕΛΙΚΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΟ, το ΕΚΤΡΩΜΑΤΙΚΟ
ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΟ της ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗΣ, τον τρυφερό Χριστούλη και τον Παγκόσμιο
Ισοπεδωτικό Σοσιαλισμό εθνών διαλυμένων, χωρίς μνήμη ταυτότητας και πολιτισμού,
σε ένα απίθανο φυλετικό κοκτέηλ ΜΙΑΣ ΟΜΟΙΟΓΕΝΟΥΣ ΦΥΛΗΣ αποτελούμενης από
ανθρωπόμορφα ζώα, τρεφόμενα με πνευματική παπάρα, παπάρα τεχνών και παπάρα
ύλης."
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ,,,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου