Έτσι απογειώνουν (στα κρυφά) οι αλήτες τις τιμές των προϊόντων τους τα σούπερ μάρκετ
Τρόφιμα, γάλατα, απορρυπαντικά, καλλυντικά και χαρτικά ακρίβυναν έως και 23,48% σε μια περίοδο κατά την οποία οι οικογένειες δεν προλαβαίνουν να μετρούν τις απώλειες των εισοδημάτων τους, από τα φορολογικά μέτρα, την ανεργία και τις μειώσεις των μισθών. Οι πολυεθνικές και εγχώριες αλυσίδες σούπερ μάρκετ ακριβαίνουν τα…
ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα, στα οποία καταγράφεται μεγάλη αύξηση της ζήτησης, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν τρόπους εξοικονόμησης δαπανών.
Πωλούνται φθηνότερα σε σχέση με τα επώνυμα είδη, αφού δεν επιβαρύνονται από κόστη διαφήμισης, προβολής στα ράφια και συσκευασίας. Οι όμιλοι του λιανεμπορίου αποκομίζουν καθαρά κέρδη από τη συγκεκριμένη κατηγορία των προϊόντων. Carrefour, Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market, Βερόπουλος και Μασούτης πρωταγωνιστούν στο κύμα ανατιμήσεων, εν μέσω οικονομικής ύφεσης.
Φέσια σε προμηθευτές
Πολυεθνικές αλυσίδες χρωστούν χρήματα έως και 6 μήνες σε βιομηχανίες τροφίμων, με πρόσχημα την έλλειψη ρευστότητας.
Εβαλαν φωτιά στα φθηνά ράφια
Συντονισμένη επίθεση… στο πορτοφόλι των μικρομεσαίων εισοδηματικά νοικοκυριών εξαπολύουν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αυξάνοντας έως και 23,48% τις τιμές βασικών καταναλωτικών αγαθών και συγκεκριμένα των φτηνών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Οπως αποκαλύπτουν τιμοληψίες του «Εθνους της Κυριακής», τρόφιμα, καλλυντικά, χαρτικά και είδη υγιεινής ανατιμήθηκαν προκαλώντας τεράστια επιβάρυνση των οικογενειών. Σε αυτήν την πρωτόγνωρη εποχή, όπου η ύφεση και τα μέτρα λιτότητας γονατίζουν… τους εργαζόμενους και τους συνταξιούχους, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ επέλεξαν να κάνουν το δικό τους χτύπημα και μάλιστα στα είδη εκείνα τα οποία δεν είναι επώνυμα (σ.σ.: δεν έχουν τη φίρμα εγχώριων και πολυεθνικών επιχειρήσεων), αλλά παράγονται από μικρές επιχειρήσεις για λογαριασμό των λιανεμπόρων.
Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας καλύπτουν το 20% των ραφιών ενός σούπερ μάρκετ, ενώ ένα στα πέντε νοικοκυριά έχουν στραφεί σε αυτά επειδή είναι φθηνότερα από τα επώνυμαΤα «private label» τα τελευταία δύο χρόνια γνωρίζουν μεγάλη αύξηση πωλήσεων, καθώς πωλούνται φτηνότερα έως και 40% σε σχέση με τα αντίστοιχα επώνυμα. Οι οικογένειες επιλέγουν για τη διατροφή και τη διαβίωσή τους τα ιδιωτικής ετικέτας, στην προσπάθειά τους να εξοικονομήσουν κάποια χρήματα.
Σε αυτό το καλάθι… λοιπόν, τα σούπερ μάρκετ Carrefour, Σκλαβενίτης, My Market, Μασούτης, ΑΒ Βασιλόπουλος και Βερόπουλος κοιτάζουν να βγάλουν κέρδη. Τα «private label» έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, καθώς δεν επιβαρύνονται από το κόστος της διαφήμισης που έχει ένα επώνυμο προϊον, δεν έχουν τα έξοδα προβολής στο ράφι αλλά ούτε και τις ακριβές ετικέτες.
20%
Οι αλυσίδες από αυτά τα προϊόντα κερδίζουν και προχώρησαν σε αυξήσεις τον περασμένο Νοέμβριο, όπως προκύπτει από το Παρατηρητήριο Τιμών του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
Η ζήτηση στη συγκεκριμένη κατηγορία των αγαθών έχει μεγάλη αύξηση. Μάλιστα αυτά αποτελούν το 20% των ραφιών ενός καταστήματος σούπερ μάρκετ και, σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, έχει μετρηθεί πως ένα στα πέντε νοικοκυριά τα επιλέγει λόγω της ακρίβειας των υπόλοιπων αγαθών. Την ίδια στιγμή και σύμφωνα με πληροφορίες, αλυσίδες σούπερ μάρκετ χρησιμοποιούν τα «ιδιωτικής ετικέτας» ως μέσο άσκησης πίεσης προς τους προμηθευτές τους, προκειμένου να πετυχαίνουν μεγαλύτερες εκπτώσεις στα επώνυμα προϊόντα, οι οποίες όμως δεν περνούν στους καταναλωτές.
Ταυτόχρονα πολυεθνικά σούπερ μάρκετ έχουν φτάσει στο σημείο να χρωστούν χρήματα έως και έξι μήνες σε βιομηχανίες τροφίμων, καταβάλλοντάς τους έναντι κάποια ποσά με πρόσχημα την έλλειψη ρευστότητας.
Πρόσφατα, και σύμφωνα με πληροφορίες, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης κάλεσε τις πολυεθνικές αυτές να τακτοποιούν εγκαίρως τις εκκρεμότητές τους, προειδοποιώντας τους με την εφαρμογή κοινοτικής οδηγίας που βάζει συγκεκριμένο χρονικό όριο στην αποπληρωμή των οφειλών.
πηγή
Τρόφιμα, γάλατα, απορρυπαντικά, καλλυντικά και χαρτικά ακρίβυναν έως και 23,48% σε μια περίοδο κατά την οποία οι οικογένειες δεν προλαβαίνουν να μετρούν τις απώλειες των εισοδημάτων τους, από τα φορολογικά μέτρα, την ανεργία και τις μειώσεις των μισθών. Οι πολυεθνικές και εγχώριες αλυσίδες σούπερ μάρκετ ακριβαίνουν τα…
ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα, στα οποία καταγράφεται μεγάλη αύξηση της ζήτησης, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν τρόπους εξοικονόμησης δαπανών.
Πωλούνται φθηνότερα σε σχέση με τα επώνυμα είδη, αφού δεν επιβαρύνονται από κόστη διαφήμισης, προβολής στα ράφια και συσκευασίας. Οι όμιλοι του λιανεμπορίου αποκομίζουν καθαρά κέρδη από τη συγκεκριμένη κατηγορία των προϊόντων. Carrefour, Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market, Βερόπουλος και Μασούτης πρωταγωνιστούν στο κύμα ανατιμήσεων, εν μέσω οικονομικής ύφεσης.
Φέσια σε προμηθευτές
Πολυεθνικές αλυσίδες χρωστούν χρήματα έως και 6 μήνες σε βιομηχανίες τροφίμων, με πρόσχημα την έλλειψη ρευστότητας.
Εβαλαν φωτιά στα φθηνά ράφια
Συντονισμένη επίθεση… στο πορτοφόλι των μικρομεσαίων εισοδηματικά νοικοκυριών εξαπολύουν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αυξάνοντας έως και 23,48% τις τιμές βασικών καταναλωτικών αγαθών και συγκεκριμένα των φτηνών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Οπως αποκαλύπτουν τιμοληψίες του «Εθνους της Κυριακής», τρόφιμα, καλλυντικά, χαρτικά και είδη υγιεινής ανατιμήθηκαν προκαλώντας τεράστια επιβάρυνση των οικογενειών. Σε αυτήν την πρωτόγνωρη εποχή, όπου η ύφεση και τα μέτρα λιτότητας γονατίζουν… τους εργαζόμενους και τους συνταξιούχους, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ επέλεξαν να κάνουν το δικό τους χτύπημα και μάλιστα στα είδη εκείνα τα οποία δεν είναι επώνυμα (σ.σ.: δεν έχουν τη φίρμα εγχώριων και πολυεθνικών επιχειρήσεων), αλλά παράγονται από μικρές επιχειρήσεις για λογαριασμό των λιανεμπόρων.
Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας καλύπτουν το 20% των ραφιών ενός σούπερ μάρκετ, ενώ ένα στα πέντε νοικοκυριά έχουν στραφεί σε αυτά επειδή είναι φθηνότερα από τα επώνυμαΤα «private label» τα τελευταία δύο χρόνια γνωρίζουν μεγάλη αύξηση πωλήσεων, καθώς πωλούνται φτηνότερα έως και 40% σε σχέση με τα αντίστοιχα επώνυμα. Οι οικογένειες επιλέγουν για τη διατροφή και τη διαβίωσή τους τα ιδιωτικής ετικέτας, στην προσπάθειά τους να εξοικονομήσουν κάποια χρήματα.
Σε αυτό το καλάθι… λοιπόν, τα σούπερ μάρκετ Carrefour, Σκλαβενίτης, My Market, Μασούτης, ΑΒ Βασιλόπουλος και Βερόπουλος κοιτάζουν να βγάλουν κέρδη. Τα «private label» έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, καθώς δεν επιβαρύνονται από το κόστος της διαφήμισης που έχει ένα επώνυμο προϊον, δεν έχουν τα έξοδα προβολής στο ράφι αλλά ούτε και τις ακριβές ετικέτες.
20%
Οι αλυσίδες από αυτά τα προϊόντα κερδίζουν και προχώρησαν σε αυξήσεις τον περασμένο Νοέμβριο, όπως προκύπτει από το Παρατηρητήριο Τιμών του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
Η ζήτηση στη συγκεκριμένη κατηγορία των αγαθών έχει μεγάλη αύξηση. Μάλιστα αυτά αποτελούν το 20% των ραφιών ενός καταστήματος σούπερ μάρκετ και, σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, έχει μετρηθεί πως ένα στα πέντε νοικοκυριά τα επιλέγει λόγω της ακρίβειας των υπόλοιπων αγαθών. Την ίδια στιγμή και σύμφωνα με πληροφορίες, αλυσίδες σούπερ μάρκετ χρησιμοποιούν τα «ιδιωτικής ετικέτας» ως μέσο άσκησης πίεσης προς τους προμηθευτές τους, προκειμένου να πετυχαίνουν μεγαλύτερες εκπτώσεις στα επώνυμα προϊόντα, οι οποίες όμως δεν περνούν στους καταναλωτές.
Ταυτόχρονα πολυεθνικά σούπερ μάρκετ έχουν φτάσει στο σημείο να χρωστούν χρήματα έως και έξι μήνες σε βιομηχανίες τροφίμων, καταβάλλοντάς τους έναντι κάποια ποσά με πρόσχημα την έλλειψη ρευστότητας.
Πρόσφατα, και σύμφωνα με πληροφορίες, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης κάλεσε τις πολυεθνικές αυτές να τακτοποιούν εγκαίρως τις εκκρεμότητές τους, προειδοποιώντας τους με την εφαρμογή κοινοτικής οδηγίας που βάζει συγκεκριμένο χρονικό όριο στην αποπληρωμή των οφειλών.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου