Σε «ακριβή» υπόθεση φαίνεται ότι εξελίσσεται για τους ασφαλισμένους του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) το τηλεφωνικό κλείσιμο ενός ραντεβού με τους συμβεβλημένους γιατρούς.
Όπως καταγγέλλει ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ), η αλλαγή από την ερχόμενηΔευτέρα 6 Αυγούστου των τηλεφωνικών αριθμών για ραντεβού στους ιατρούς του ΕΟΠΥΥ συνεπάγεται επαχθείς αλλαγές και στις χρεώσεις των κλήσεων προς τους νέους αριθμούς.
Αντί για τον τηλεφωνικό αριθμό «184» οι ασφαλισμένοι του οργανισμού θα καλούν στους αριθμούς, «14884» και «14900» προκειμένου να κλείνουν τα τηλεφωνικά ραντεβού τους στα ιατρεία του ΕΟΠΥΥ.
Ωστόσο, όπως αναφέρει ο ΙΣΑ, επικαλούμενος την ενημέρωση που είχε από τους υπεύθυνους λειτουργίας της παλαιάς τηλεφωνικής γραμμής, κάθε κλήση προς τους νέους αριθμούς θα χρεώνεται πολύ ακριβά. «Αντί για χρέωση μιας αστικής μονάδας ανά κλήση (0,03€) όπως ίσχυε μέχρι τώρα, το κλείσιμο του ραντεβού θα αυξηθεί σε 0,99€ ανά κλήση για το 14884 και 1,08€ για το 14900 όταν η κλήση γίνεται από σταθερό τηλέφωνο. Ενώ όταν η κλήση για ραντεβού με ιατρό πραγματοποιηθεί από κινητό, θα κοστίζει ακόμη πιο ακριβά, 1,18€ ανά λεπτό» εξηγούν οι εκπρόσωποι του ΙΣΑ.
«Θεωρούμε απαράδεκτο σε αυτή τη δύσκολη για τους ασφαλισμένους συγκυρία , να υλοποιούνται τέτοιες αποφάσεις, που στερούνται κάθε λογικής. Δεν είναι δυνατόν να αυξάνεται ως και 40 φορές το κόστος για να κλείσει ένας ασφαλισμένος ραντεβού με τον γιατρό του» τονίζει ο πρόεδρος του ΙΣΑ, κ. Γιώργος Πατούλης, και ζητεί από τη διοίκηση του ΕΟΠΥΥ να αναθεωρήσει την σχετική απόφαση.
Οικονομικότερη η νέα συμφωνία, απαντά ο ΕΟΠΥΥ
Η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ, πάντως, υποστηρίζει ότι οι χρεώσεις των κλήσεων που θα κάνουν εφεξής οι ασφαλισμένοι θα είναι μεν ελαφρά αυξημένες σε σχέση με τις σημερινές αλλά ότι σε κάθε περίπτωση υπάρχει εξοικονόμηση πολλών εκατομμυρίων ευρώ από την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων με τις εταιρίες τηλεφωνίας.
«Κάθε κλήση από την ερχόμενη Δευτέρα θα κοστίζει 0,90 ευρώ αλλά δεν θα υπάρχει χρονοχρέωση, όπως ίσχυε μέχρι τώρα, που έπεφτε μία αστική μονάδα ανά δύο λεπτά. Οι ασφαλισμένοι τώρα δεν θα αγωνιούν για τη διάρκεια του τηλεφωνήματος» λέει ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ, κ. Γεράσιμος Βουδούρης. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι ασφαλισμένοι θα έχουν την εναλλακτική της τηλεφωνικής επικοινωνίας με τις κατά τόπους μονάδες υγείας (τα πρώην καταστήματα του ΙΚΑ και των άλλων ασφαλιστικών ταμείων) όπου θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού.
Σύμφωνα με τον διοικητή του ΕΟΠΥΥ, η τηλεφωνική γραμμή 184 κόστιζε κάθε χρόνο στο ΙΚΑ (και πλέον στον ΕΟΠΥΥ) περίπου 25 εκατ. ευρώ χωρίς να συνυπολογίζεται το τίμημα που κατέβαλλαν οι ασφαλισμένοι. Πλέον, και βάσει της νέας συμφωνίας, τέσσερις εταιρίες θα παρέχουν τις τηλεφωνικές υπηρεσίες στους 9, 5 εκατ. ασφαλισμένους, με την τιμή ανά κλήση των 0,90 ευρώ να είναι η ανώτατη που μπορεί να οριστεί.
1 ευρώ και 10 λεπτά το κόστος κλήσης από σταθερό, χωρίς περιορισμό από κινητό το κόστος κλήσης θα είναι 0,90+φπα = 1,107 ευρώ ανεξαρτήτως διαρκείας, από σταθερό.
Αν κλείσετε το ραντεβού από κινητό, δεν υπάρχει ο περιορισμός αυτός και οι εταιρείες μπορούν να χρεώνουν περισσότερα!
Η σύμβαση με τις τέσσερις ιδιωτικές εταιρείες που έχουν επιλεγεί να υλοποιήσουν το έργο υπογράφηκε στις 2 Ιουλίου, με την κάθε εταιρεία να αναλαμβάνει να λειτουργήσει ένα τηλεφωνικό κέντρο με πενταψήφιο αριθμό εντός 30 ημερών από την υπογραφή της σύμβασης. Πρόκειται για τις εταιρείες:
· ΟΤΕ Α.Ε. - E-Value Α.Ε., (14784)
· Newsphone Hellas Α.Ε., (14900)
· Call Center Ελλάς και
· ΒΡΟ Α.Ε. - Vodafone Panafon ΑΕΤΕ
krasodad.blogspot.gr
Όπως καταγγέλλει ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ), η αλλαγή από την ερχόμενηΔευτέρα 6 Αυγούστου των τηλεφωνικών αριθμών για ραντεβού στους ιατρούς του ΕΟΠΥΥ συνεπάγεται επαχθείς αλλαγές και στις χρεώσεις των κλήσεων προς τους νέους αριθμούς.
Αντί για τον τηλεφωνικό αριθμό «184» οι ασφαλισμένοι του οργανισμού θα καλούν στους αριθμούς, «14884» και «14900» προκειμένου να κλείνουν τα τηλεφωνικά ραντεβού τους στα ιατρεία του ΕΟΠΥΥ.
Ωστόσο, όπως αναφέρει ο ΙΣΑ, επικαλούμενος την ενημέρωση που είχε από τους υπεύθυνους λειτουργίας της παλαιάς τηλεφωνικής γραμμής, κάθε κλήση προς τους νέους αριθμούς θα χρεώνεται πολύ ακριβά. «Αντί για χρέωση μιας αστικής μονάδας ανά κλήση (0,03€) όπως ίσχυε μέχρι τώρα, το κλείσιμο του ραντεβού θα αυξηθεί σε 0,99€ ανά κλήση για το 14884 και 1,08€ για το 14900 όταν η κλήση γίνεται από σταθερό τηλέφωνο. Ενώ όταν η κλήση για ραντεβού με ιατρό πραγματοποιηθεί από κινητό, θα κοστίζει ακόμη πιο ακριβά, 1,18€ ανά λεπτό» εξηγούν οι εκπρόσωποι του ΙΣΑ.
«Θεωρούμε απαράδεκτο σε αυτή τη δύσκολη για τους ασφαλισμένους συγκυρία , να υλοποιούνται τέτοιες αποφάσεις, που στερούνται κάθε λογικής. Δεν είναι δυνατόν να αυξάνεται ως και 40 φορές το κόστος για να κλείσει ένας ασφαλισμένος ραντεβού με τον γιατρό του» τονίζει ο πρόεδρος του ΙΣΑ, κ. Γιώργος Πατούλης, και ζητεί από τη διοίκηση του ΕΟΠΥΥ να αναθεωρήσει την σχετική απόφαση.
Οικονομικότερη η νέα συμφωνία, απαντά ο ΕΟΠΥΥ
Η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ, πάντως, υποστηρίζει ότι οι χρεώσεις των κλήσεων που θα κάνουν εφεξής οι ασφαλισμένοι θα είναι μεν ελαφρά αυξημένες σε σχέση με τις σημερινές αλλά ότι σε κάθε περίπτωση υπάρχει εξοικονόμηση πολλών εκατομμυρίων ευρώ από την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων με τις εταιρίες τηλεφωνίας.
«Κάθε κλήση από την ερχόμενη Δευτέρα θα κοστίζει 0,90 ευρώ αλλά δεν θα υπάρχει χρονοχρέωση, όπως ίσχυε μέχρι τώρα, που έπεφτε μία αστική μονάδα ανά δύο λεπτά. Οι ασφαλισμένοι τώρα δεν θα αγωνιούν για τη διάρκεια του τηλεφωνήματος» λέει ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ, κ. Γεράσιμος Βουδούρης. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι ασφαλισμένοι θα έχουν την εναλλακτική της τηλεφωνικής επικοινωνίας με τις κατά τόπους μονάδες υγείας (τα πρώην καταστήματα του ΙΚΑ και των άλλων ασφαλιστικών ταμείων) όπου θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού.
Σύμφωνα με τον διοικητή του ΕΟΠΥΥ, η τηλεφωνική γραμμή 184 κόστιζε κάθε χρόνο στο ΙΚΑ (και πλέον στον ΕΟΠΥΥ) περίπου 25 εκατ. ευρώ χωρίς να συνυπολογίζεται το τίμημα που κατέβαλλαν οι ασφαλισμένοι. Πλέον, και βάσει της νέας συμφωνίας, τέσσερις εταιρίες θα παρέχουν τις τηλεφωνικές υπηρεσίες στους 9, 5 εκατ. ασφαλισμένους, με την τιμή ανά κλήση των 0,90 ευρώ να είναι η ανώτατη που μπορεί να οριστεί.
1 ευρώ και 10 λεπτά το κόστος κλήσης από σταθερό, χωρίς περιορισμό από κινητό το κόστος κλήσης θα είναι 0,90+φπα = 1,107 ευρώ ανεξαρτήτως διαρκείας, από σταθερό.
Αν κλείσετε το ραντεβού από κινητό, δεν υπάρχει ο περιορισμός αυτός και οι εταιρείες μπορούν να χρεώνουν περισσότερα!
Η σύμβαση με τις τέσσερις ιδιωτικές εταιρείες που έχουν επιλεγεί να υλοποιήσουν το έργο υπογράφηκε στις 2 Ιουλίου, με την κάθε εταιρεία να αναλαμβάνει να λειτουργήσει ένα τηλεφωνικό κέντρο με πενταψήφιο αριθμό εντός 30 ημερών από την υπογραφή της σύμβασης. Πρόκειται για τις εταιρείες:
· ΟΤΕ Α.Ε. - E-Value Α.Ε., (14784)
· Newsphone Hellas Α.Ε., (14900)
· Call Center Ελλάς και
· ΒΡΟ Α.Ε. - Vodafone Panafon ΑΕΤΕ
krasodad.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου