21 Σεπ 2018

ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ! ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΦΙΛΗΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΠΡΟΣ ΤΗΝ Ο.Ε.Α ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΦΙΛΗΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΠΡΟΣ ΤΗΝ Ο.Ε.Α ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

Παπάγου, Αττική
16 Σεπτεμβρίου 2018

Προς
ΚΕΡΒΕΡΟΣ ΕΛΛΑΣ
ΕΛΛΗΝ ΚΑΙ ΧΑΟΣ

Αγαπητοί Κύριοι,

Απευθύνω την επιστολή μου σε εσάς, με την ελπίδα να δημοσιειυθεί σε μελλοντική ευκαιρία – ώστε να  μεταφέρω το μήνυμά μου και στο κοινό που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας.

Δεν γνώριζα την ύπαρξη της Ομάδας Ελληνικής Αποκαταστάσεως – Ο.Ε.Α. - που ιδρύθηκε από τον Στρατάρχη Παπάγο το 1947 και αριθμοί χιλιάδες μέλη (γνωστά και άγνωστα προφανώς) ούτε γνώριζα φιλικά κάποιο άτομο/μέλος της, το οποίο λογικά θα με παρότρυνε να ενημερωθώ για την ΟΕΑ, και το έργο που εκτελεί για την Ελλαδική και Πλανητική Ασφάλεια από το 1947.

Εντελώς τυχαία, πέρσι, ήρθε στην προσοχή μου μέσω του youtube (ενώ υπάρχουν αναρτημένα εκατομμύρια βίντεο στο youtube) σύντομο βίντεο με γραπτό κείμενο στα Ελληνικά που αναφερόταν στην Ελλάδα μας και τους κινδύνους που διατρέχει με τίτλο  - «2 μήνες ζωής» και τέλος η Ελλάδα – το οποίο συνοδευόταν από «εκκληση» για  βοήθεια ενημέρωσης των Ελλήνων.
Δεν είχα κανέναν ενδοιασμό να καλέσω άμεσα στο τηλέφωνο που υπήρχε διαθέσιμο και να μιλήσω με έναν «ευγενέστατο» Κύριο Γιάννη Καραγεωργίου, Εκπρόσωπο της Ο.Ε.Α., εκφράζοντας την διάθεση να προσφέρω εθελοντικά βοήθεια προς την Πατρίδα μου, προωθώντας το συγκεκριμένο μήνυμα «κινδύνου της Ελλάδος» !
Χαίρομαι που ανταποκρίθηκα στο «κάλεσμα» βοήθειας προς την Πατρίδα μου γιατί μέσα σε μια στιγμή άλλαξε η ζωή μου. Ευγνωμονώ την ευκαιρία που μου δόθηκε να συμμετέχω ως εθελόντρια μέλος μιας γενναίας ομάδας. Το ότι κατοικώ στον Παπάγο, Αττικής και το άγαλμα του Στρατάρχη Παπάγου κοσμεί την είσοδο στον Δήμο Παπάγου - ακριβώς απέναντι από το Υπουργείο Εθνικής Αμύνης -  με κάνει ακόμα πιο υπερήφανη.

Είχα χρόνο στην διάθεσή μου να ενημερωθώ για τον «σκοπό» ύπαρξης της Ο.Ε.Α. και το έργο που εκτελεί από το 1947, το ιστορικό της, τα κείμενά της, τις ανακαλύψεις της και σπουδαιότερο απ’ όλα την μάχη που δίνει να προστατέψει την ιστορία, την κληρονομιά και την ακεραιότητα της Ελλάδος (ταυτόχρονα με την Πλανητική ασφάλεια)  διατηρώντας ζωντανό το γένος των Ελλήνων, το οποίο με έχει συγκλονίσει! Με όλες τις γνώσεις που απέκτησα αντιστοιχεί  σε σπουδές ανώτατου Πανεπιστημίου/ Μεταπτυχιακού διπλώματος και Doctorate if I manage to cover all the material “ in this lifetime -(εάν καταφέρω να καλύψω όλο το υλικό σε αυτόν τον κόσμο)  κείμενα για τον αρχαιότερο πολιτισμό (προ-ιστορικό και ιστορικό του πολιτισμού της Γαίας-Δήμητρας) αυτό των Ελλήνων και τα σχέδια «εξόντωσης» των Ελλήνων και του πλανήτη μας Γαία-Δήμητρα, ανέκαθεν από εχθρικές δυνάμεις, whether terrestrial or non-terrestrial agendas, (είτε γήινες είτε έξω-γηινες).

Κατάλαβα ότι η ΟΕΑ με καλύπτει απόλυτα και μου έλυσε απορίες  ολόκληρης ζωής και πολλά ερωτηματικά που είχα  για τον λόγο «υπαρξής» μας – σε τόσο προβληματικό πλανήτη όπως της  Γαίας-Δήμητρα!  Ανακάλυψα την αλήθεια  για την πραγματική ιστορία της Γαίας και του ανθρώπινου είδους,την προέλευσή μας, τις «ρίζες» μας.  Ο ψεύτικός 3D κόσμος δεν είναι δικός μου, δεν με αντιπροσωπεύει!
Νοιώθω «ξένη» σ’ αυτόν τον κόσμο γιατί απλά δεν τον αναγνωρίζω.

Ανακαλύπτοντας την ταυτότητά μου σε παλαιότερη (ανακυκλώμενη) ζωή και τον τρόπο  που πέθανα, μαρτυρικά δολοφονημένη από τα χέρια των «Σταυροφόρων» στο όνομα του Χριστιανισμού τον Μεσαίωνα, στην Αγγλία (όχι,  δεν έχω ανακτήσει την χαμένη/σβησμένη «μνήμη» προηγούμενης ζωής– εφόσον η ανθρωπότητα είναι παγιδευμένη, φυλακισμένη και οι ψυχές μας επίσης υπό «παράνομης» εκμετάλλευσης) απλά έτυχε να το ανακαλύψω μέσω  past life regression με ειδική ψυχοερευνήτρια/θεραπεύτρια!  Θα μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση να επιστρέψω «εθελοντικά» ξανά στην γη (εάν είχε διατηρηθεί η μνήμη της προηγούμενης ζωής) για  να μετενσαρκωθώ ξανά  και να βαπτιστώ Χριστιανή!
Αδύνατον, μετά από όσα πέρασα στα βάρβαρα χέρια των Σταυροφόρων στο όνομα του Χριστιανισμού!  Μας έσφαξαν  επειδή είμασταν άθεοι (ολόκληρο χωριό)!
Δεν  ήταν «ελεύθερη» βούληση μιας ελεύθερης ψυχής να επανέλθει στην γη Prison Planet  αλλά η παγίδευση και παράνομη εκμετάλλευση της ψυχής μου, σε κάθε περίπτωση.

Γνωρίζω ότι το Ισλάμ σκοτώνει τους άπιστους αλλά δεν φανταζόμουν ότι και ο Χριστιανισμός επιβλήθηκε με τρομοκρατία και βαρβαρότητα!

Στο υποσυνείδητό μου δεν ήθελα να ξαναγεννηθώ αλλά δεν είχα, προφανώς, την  επιλογή ως «υποχρεωτικά»  ανακυκλωμένη ψυχή!  
Εννοείται ότι μεγάλωσα σε αυστηρά Ορθόδοξη Ελληνική οικογένεια αλλά πάντα ένοιωθα ότι «κάτι» λείπει από την θρησκεία μας  το οποίο με προβλημάτιζε..... κάτι έφταιγε και με στενοχωρούσε. Η θρησκεία μας  ήταν και αυτή καταπιεστική και δεν μου «απάλυνε» στο ελάχιστο τις εσωτερικές μου ανησυχίες. 

Ανακαλύπτοντας  την αλήθεια της ύπαρξής μας,  κατανοώ  και το «δράμα» της ανθρωπότητας  της  Γαίας-Δήμητρα, αλλά όχι για πολύ ακόμα.
‘Αναμένω την απελευθέρωση της Ελλάδος και της Γαίας-Δήμητρας στο προσεχές μέλλον. Δεν είμαστε μακρυά από το γεγονός.
Αρνούμαι να ανακυκλωθεί ξανά η ψυχή μου»! Εξ’ άλλου έχω πλέον και την σωστή (ψυχική) επαφή με τον – Συμπαντικό Οργανισμό  Πανός και με τις Ανδρομέδιες ρίζες μου.

Ευγνωμονώ την Ο.Ε.Α. και τον εκπρόσωπό της, Κύριο Γιάννη Καραγεωργίου (με 44 χρόνια αφιρωμένα στο έργο του) -  για το “mind expanding journey” (ταξίδι διεύρυνσης του μυαλού μου) μάθημα ζωής που μου προσφέρουν  ενώ κανένας ψυχίατρος ή ψυχολόγος ή γιατρός,   δεν κατάφερε να μου εξηγήσει την πηγή των  ανησυχιών που «μετέφερε» η ψυχή μου σε τούτη την ζωή!¨ Οπως λέμε....»άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου»...και όμως βρήκα την απάντηση που αναζητούσα.

«Ευγνωμονώ τοις θεοίς ότι εγεννήθην έλλην»

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Με εκτίμηση,
Καίτη Αναγνωστοπούλου - Ηλιοπούλου

kerberos-hellas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου