Όταν στην παιδεία και όχι μόνο , αυτά που μαθαίνουμε
περνούν από το φίλτρο της εκκλησίας τότε είναι φυσιολογικό να νομίζουμε ότι Ελληνισμός και ορθοδοξία είναι το ίδιο πράγμα ,
αφού μας μαθαίνουν από την νηπιακή ηλικία τα πάντα για την εβραϊκή μυθολογία και τίποτα για τον ελληνικό πολιτισμό
, ....
έτσι όλα τα παιδιά μας πλέουν ξέρουν τον Νώε και όχι τον Δευκαλίωνα , τον Χριστό για αυτόν που τράβηξε τα πάνδεινα για να υπερασπιστεί τους ανθρώπους και όχι τον Προμηθέα ,
τις δέκα εντολές και όχι τα δελφικά παραγγέλματα , τώρα και 2000 χρόνια προσπαθούν να σκεπάσουν τα πάντα , σας θυμίζουν τίποτα αυτές οι συμπτώσεις : γενέθλια θεάς Αθηνάς 15 Αυγούστου , Γιορτή για τον ερχομό του ήλιου (Απόλλωνα) αστρονομικά την 25 Δεκεμβρίου ,
τον θάνατο και την ανάσταση του Άδωνη την άνοιξη , ο μύθος του Οδυσσέα με το κουπί με τον μύθο του προφήτη Ηλία με το κουπί , πάω στοίχημα ότι μπορώ να γράψω τουλάχιστον 100 συμπτώσεις .
Συγκρίνετε το φώς με το σκοτάδι , συγκρίνετε η φιλοσοφία με το πίστευε και μη ερεύνα , συγκρίνετε η ελεύθερη αθάνατη ψυχή με την ψυχή που τερματίζει σε κόλαση ή παράδεισο , συγκρίνετε ότι οι έλληνες δεν προσκυνούν ούτε θεό ούτε άνθρωπο (απλά σήκωναν τα χέρια ψηλά) με το προσκύνημα σε εικόνες και λείψανα αγίων , το αστείο εδώ είναι ότι μας έχουν πείσει ότι οι προγονοί μας ήταν ειδωλολάτρες , συγκρίνετε η φιλοσοφία με τον φασισμό (υποταγή γυναίκας – παρθενία ντροπή για τον έρωτα και άλλα) .
Πηγή
έτσι όλα τα παιδιά μας πλέουν ξέρουν τον Νώε και όχι τον Δευκαλίωνα , τον Χριστό για αυτόν που τράβηξε τα πάνδεινα για να υπερασπιστεί τους ανθρώπους και όχι τον Προμηθέα ,
τις δέκα εντολές και όχι τα δελφικά παραγγέλματα , τώρα και 2000 χρόνια προσπαθούν να σκεπάσουν τα πάντα , σας θυμίζουν τίποτα αυτές οι συμπτώσεις : γενέθλια θεάς Αθηνάς 15 Αυγούστου , Γιορτή για τον ερχομό του ήλιου (Απόλλωνα) αστρονομικά την 25 Δεκεμβρίου ,
τον θάνατο και την ανάσταση του Άδωνη την άνοιξη , ο μύθος του Οδυσσέα με το κουπί με τον μύθο του προφήτη Ηλία με το κουπί , πάω στοίχημα ότι μπορώ να γράψω τουλάχιστον 100 συμπτώσεις .
Συγκρίνετε το φώς με το σκοτάδι , συγκρίνετε η φιλοσοφία με το πίστευε και μη ερεύνα , συγκρίνετε η ελεύθερη αθάνατη ψυχή με την ψυχή που τερματίζει σε κόλαση ή παράδεισο , συγκρίνετε ότι οι έλληνες δεν προσκυνούν ούτε θεό ούτε άνθρωπο (απλά σήκωναν τα χέρια ψηλά) με το προσκύνημα σε εικόνες και λείψανα αγίων , το αστείο εδώ είναι ότι μας έχουν πείσει ότι οι προγονοί μας ήταν ειδωλολάτρες , συγκρίνετε η φιλοσοφία με τον φασισμό (υποταγή γυναίκας – παρθενία ντροπή για τον έρωτα και άλλα) .
Πηγή
http://hellas-diaggeleas.blogspot.gr/2013/11/blog-post_9901.html
kerberos-hellas
καλυτερα να διαβασεις τα αρχαια ελληνικα κειμενα που προφητευουν για το χριστο. οι αρχαιοι ελληνες ήταν οι πρώτοι που δίδαξαν για το Χριστό. γι' αυτό μην προπαγανδήζεις. καλύτερα μελέτα. εκτός αν είσαι εχθρός της ελλαδας. σε αυτήν την περίπτωση σου ευχομαι καλή ανάρωση
ΑπάντησηΔιαγραφήμελετα τα ερμητικα κειμενα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικές προφητείες τών φιλοσόφων για τον Χριστό
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον διάλογο «Αλκιβιάδης δεύτερος», συμβουλεύει ο (Πλατωνικός) Σωκράτης τον Αλκιβιάδη, που ετοιμαζόταν για μια θυσία:
Σωκράτης: «Είναι ανάγκη λοιπόν να περιμένει κανείς μέχρι να μάθει πώς πρέπει στους θεούς και στους ανθρώπους να συμπεριφέρονται»
Αλκιβιάδης: «Πότε λοιπόν θάρθει αυτή η ώρα Σωκράτη, και πού είναι αυτός που θα μας διδάξει; Γιατί νομίζω με πολλή χαρά θάβλεπα αυτόν τον άνθρωπο, ποιος είναι».
Σωκράτης: «Αυτός που νοιάζεται για σένα, αλλά μου φαίνεται, όπως στον Διομήδη λέει ο Όμηρος ότι η Αθηνά αφαίρεσε την αχλύν, για να ξεχωρίζει καλά τον θεό ή τον άνθρωπο, έτσι και σε σένα πρέπει πρώτον μεν από την ψυχή την αχλύν αφού αφαιρέσει, που τώρα υπάρχει, τότε ήδη να σου προσφέρει αυτά, με τα οποία πρόκειται να γνωρίζεις τι είναι κακό και τι είναι καλό, γιατί τώρα δεν μου φαίνεται πως θα μπορέσεις»
Και όχι μόνο ξεκαθαρίζει ότι «περιμένει να έρθει κάποιος μπορεί να μας διδάξει» όσα η φιλοσοφία δεν μπορεί, «κάποιον που ενδιαφέρεται», αλλά επίσης προφητεύει ότι δια του Θεού μόνο γίνεται ο άνθρωπος να απολυτρωθεί από την αμαρτία:
«Τοιούτος ουν άλλος ου ραδίως υμίν γενήσεται, ω άνδρες, αλλ' εάν εμοί πείθησθε, φείσεσθε μου, υμείς δ' ίσως ταχ' αν αχθόμενοι, ώσπερ οι νυστάζοντες εγειρόμενοι, κρούσαντες αν με, πειθόμενοι Ανύτω ραδίως αν αποκτείναιτε, είτα τον λοιπόν βίον καθεύδοντες διατελεοίτ' αν, ει μη τινα άλλον ο Θεός υμίν επιπέμψειε κηδόμενος υμών» (πλάτων Απολ. Σωκρ ιη΄)
Σαφέστατα λοιπόν, εδώ ο Σωκράτης, μίλησε για «κάποιον άλλον, που ο Θεός θα στείλει στους ανθρώπους μετά τη δική του εκτέλεση». Λοιπόν, εμείς τα λέμε ή ο Σωκράτης; Αυτός τίμησε τον εαυτό του προφητεύοντας για τον Χριστό. Και όχι μόνο ο Σωκράτης προφήτεψε για τον Χριστό, αλλά και ο Αισχύλος στον «Προμηθέα Δεσμώτη». Όταν ο Χριστός μίλησε στον Παύλο, από τον Προμηθέα Δεσμώτη του μίλησε, και όλα αυτά του θύμισε. Γιατί ο Παύλος ήταν γνώστης των Ελληνικών κειμένων.
Πιθανόν ο Παύλος τότε να θυμήθηκε και το εξής απόσπασμα του Προμηθέα Δεσμώτη: Όταν ο Δίας τιμωρεί τον Προμηθέα επειδή ο Προμηθέας έκανε καλό στους ανθρώπους, ενώ οι άλλοι «θεοί» φθονούσαν την ευτυχία τών ανθρώπων, ο Προμηθέας «φτύνει» και τον Δία και τον απεσταλμένο του τον Ερμή, με τα εξής λόγια: «Απλώ λόγω τους πάντας εχθαίρω θεούς». (Αισχ. Προμηθέας δ΄, στ. 975). Εκεί λοιπόν, ο Αισχύλος δια στόματος Ερμή, πετάει την εξής προφητεία στους στίχους 1026-1028:
«Σ' αυτά τα βάσανά σου τέρμα κανένα να μην περιμένεις πριν να φανεί και να θελήσει κάποιος απ' τους θεούς να πάρει τα βάσανά σου επάνω του και να πάει στον σκοτεινό Άδη στα σκοτεινιασμένα βάθη του Ταρτάρου».
Πρόσεξε προφητεία! Προδιέγραψε εδώ ο Αισχύλος, τη βούληση του Θεού Λόγου, του Ιησού Χριστού, να πάρει πάνω του τα βάσανά μας, και να κατεβεί ως τον Άδη με τη σταυρική του θυσία για να μας σώσει!
Όμως δεν τελειώνει εδώ το θέμα. Ο Αισχύλος κάνει μια ακόμα πιο εντυπωσιακή προφητεία για τον Ιησού Χριστό, αυτή τη φορά μέσα από τα λόγια του Προμηθέα, σε διάλογό του με την ΠΑΡΘΕΝΑ Ιώ:
ΙΩ: «Ποιος είναι που θα σε λύσει χωρίς τη θέληση του Δία;»
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ: «Ένας από τους δικούς σου απογόνους πρέπει να είναι».
ΙΩ: «Πώς είπες; Αλήθεια δικό μου παιδί θα σ' απαλλάξει απ' τα βάσανα;»
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ: «Τρίτης γενιάς γέννημα θα είναι μετά από δέκα γενιές».
Προσέξτε! Εδώ ο Αισχύλος, σε ανύποπτο χρόνο, δηλώνει ότι από την ΠΑΡΘΕΝΟ θα γεννηθεί μετά από 13 γενιές Ο ΣΩΤΗΡΑΣ, που θα ενεργήσει χωρίς τη θέληση του Δία (!!!) Πότε δηλαδή;
Τα 450 - 460 που χωρίζουν την παράσταση του Αισχύλου για τον Προμηθέα Δεσμώτη από τη γέννηση του Ιησού Χριστού, χωράνε ΑΚΡΙΒΩΣ 13 ΓΕΝΙΕΣ.
Οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι τίμησαν τη σοφία τους με προφητείες για τον Χριστό. Αντιθέτως, οι σημερινοί παγανιστές, ατιμάζουν τον εαυτό τους αρνούμενοι βεβαιωμένες αλήθειες, που μαρτυρήθηκαν από αυτόπτες μάρτυρες, με τίμημα τη ζωή τους!
Οι συγκλονιστικές προρρήσεις του μεγάλου Έλληνα φιλοσόφου για τον Ιησού και ο προβληματισμός της ανθρωπότητας στο πέρασμα των αιώνων για τις μεγάλες αποκαλύψεις του Αθηναίου διδασκάλου απέναντι στον άλλο Διδάσκαλο, τον απεσταλμένο του Θεού, Ιησού Χριστό!…
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωκράτης (αριστερά): «…τον λοιπόν βίον καθεύδοντες διατελοίτε αν ει μη τινα άλλον ο θεός υμίν επιπέμψειε κηδόμενος υμών»!.. Κι αυτός ο θεός δεν ήταν άλλος από τον Ιησού Χριστό (δεξιά), για τον οποίον ο Πλάτων προφήτεψε: «γυμνωτέος δη πάντων πλην δικαιοσύνης… μηδέ γαρ αδικών, δόξαν εχέτω την μεγίστην αδικίας, ίνα η βεβασανισμένος εις δικαιοσύνην… αλλ’ ίτω αμετάστατος μέχρι θανάτου, δοκών μεν είναι άδικος δια βίου, ων δε δίκαιος… Ούτω διακείμενος ο δίκαιος μαστιγώσεται, στρεβλώσεται, δεδήσεται, εκκαυθήσεται τωφθαλμώ, τελευτών πάντα κακά παθών ανασχινδυλευθήσεται». [Πλάτωνος, Πολιτεία Β΄, IV-V (361 C-361 D)]..
ΟΠΟΙΟΣ διαβάσει την ιστορική πραγματεία μας «Οι Προφητείες του Ελληνισμού» το πρώτο πράγμα που θα τον εντυπωσιάσει δεν είναι τόσο οι προφητείες της Σίβυλλας για τον ερχομό του Χριστού, αλλά οι προφητείες του Σωκράτους για την Έλευση του Θεανθρώπου πάνω στη γη!]
Κι όχι μόνον εκεί…
Μέσα στο βιβλίο μας «Ιησούς Χριστός: Ελληνισμός-Χριστιανισμός», έχουμε κάνει αναφορά στο θέμα αυτό. Πιο συγκεκριμένα λέμε τα εξής:
«Υπάρχει, όμως, και ο Σωκράτης, ο οποίος προέβαλε κατά θαυμαστόν τρόπον την θεανθρωπικήν προσδοκίαν, αφού η προσεχής κάθοδος του Θεού εις τους ανθρώπους είναι τόσον αναγκαία, ώστε να προσδοκάται μετ’ ανεπιφυλάκτου βεβαιότητος. Τοιουτοτρόπως εις την Απολογίαν του φέρεται ο Σωκράτης υπό του Πλάτωνος να λέγη προς τους δικαστές:
«…τον λοιπόν βίον καθεύδοντες διατελοίτε αν ει μη τινα άλλον ο θεός υμίν επιπέμψειε κηδόμενος υμών».
Σε άλλο σημείο δε του παραπάνω βιβλίου μας λέμε τα εξής:
«Καταπληκτική για το θέμα είναι και η μεταξύ Σωκράτους και Αλκιβιάδου στιχομυθία εις το έργο του Πλάτωνος: Αλκιβιάδης ΙΙ (ΧΙΙΙ, XIV 150 και εξ.) που αφορά το θέμα της προσευχής.
Εις την ως άνω συζήτησιν ο Σωκράτης συνάγει το συμπέρασμα ότι εις τον άνθρωπον δεν υπολείπεται τίποτε άλλο, παρά να περιμένη μέχρις ότου φθάσει ο καιρός να διδαχθή παρά τινος πως πρέπει να διάκειται προς θεούς και ανθρώπους:
«αναγκαίο ουν έστι περιμένειν, έως αν τις μάθη ως δει προς θεούς και προς ανθρώπους διακείσθαι» (1)
Εν πάση περιπτώσει, όταν ο Αλκιβιάδης – συμφωνούντος και του Σωκράτους - εζήτησε να αναβάλουν την προσφοράν θυσίας μέχρι του χρόνου αφίξεως του Αναμενόμενου διδασκάλου, συνειδητοποιεί ότι εκείνη η ημέρα δεν θα είναι μακρινή!... («τοις θεοίς δε και στεφάνους και τ’ άλλα πάντα τα νομιζόμενα τότε δώσομε, όταν εκείνη την ημέραν ελθούσαν ίδω ήξει δ’ ου δια μακρού τούτων θελόντων») (2).
Αλλά και μέσα στην Απολογία του Σωκράτους, που μας διασώζει ο Πλάτων, ο Σωκράτης προφητεύει την Έλευση ενός άλλου θεού, λέγοντας επί λέξει τα εξής:
«διατελοίτε αν, ει μή τινα άλλον ο θεός υμίν επιπέμψειεν κηδόμενος υμών» (3)
(Αναμείνατε μέχρι την ώρα που ο θεός θα σας στείλει κάποιον άλλον για να ενδιαφερθεί για σας»).
Εξυπακούεται ότι ο Σωκράτης προβλέπει την Έλευση του Θεανθρώπου στη γη, πράγμα το οποίο επιβεβαιώθηκε λίγους αιώνες αργότερα (4-6 π.Χ.)!
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι πολλές χριστιανικές εκκλησίες -και μάλιστα ορθόδοξες- έχουν απεικονίσει τον Σωκράτη ως πρόδρομο του Χριστιανισμού στις διάφορες τοιχογραφίες, όπως για παράδειγμα η Ιερά Μονή Φιλανθρωπηνών στα Ιωάννινα, ενώ πολλές φορές πανεπιστημιακοί διδάσκαλοι, όπως ο μεγάλος Έλλην θεολόγος Λεωνίδας Ι. Φιλιππίδης, μέσα στο περίφημο και ογκωδέστατο έργο του «Ιστορία της Εποχής της Καινής Διαθήκης εξ Απόψεως Παγκοσμίου και Πανθρησκειακής», που εκδόθηκε το 1958 στην Αθήνα, κάνει ειδική αναφορά όχι μόνον στην δίκη του Σωκράτους και την προφητεία αυτού περί Ιησού, αλλά και για την ίδια την Δίκη του Χριστού, αφιερώνοντας πάνω από 100 σελίδες βιβλίου!
Τι μαλακιες λες ρε Στρατηγοπουλε ? Αν ειναι δυνατον !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρης αγνοια κ παραλογισμος αββυσαλεως σε διακρινει.
Πως ειναι δυνατον να κυκλοφορεις ελευθερος κ να μην εισαι εγκλειστος σε καποιο ψυχιατρικο ιδρυμα? Τραβα γραψε κανα Μπατμαν ή σπαιντεμαν, γιατι εχεις πολυ φαντασια.
πραγματικα εισαι για λυπηση αν οσα εγραψες τα θεωρεις βασιμα κ λογικα.