Η μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Τουρκία, θα αρχίσει το 2016.
Σήμερα η εταιρεία Begler στην επαρχία Εσκισεχίρ, μαζί με περισσότερους από 30 επιστήμονες από πολλά πανεπιστήμια διεξάγουν διάφορες δραστηριότητες προς αυτήν την κατεύθυνση.
Το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Begler, Μελίχ Γιλντίζ, δήλωσε ότι η εταιρεία ιδρύθηκε το 2013 και ειδικεύεται στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με τον ίδιο, στόχος της εταιρείας δεν είναι να ανταγωνισθεί με διεθνείς εταιρείες του κλάδου , αλλά για τις ανάγκες του τοπικού πληθυσμού.
Ο Γιλντίζ επεσήμανε ότι το σημαντικότερο μέρος της εργασίας για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η παροχή σταθμών φόρτισης για αυτά και για το στάδιο αυτό η εταιρεία έχει αναπτύξει τρία διαφορετικά μοντέλα για τους σταθμούς, σημειώνει το δημοσίευμα της milliyet...
ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ
Δεν δίνουν άδεια στο Ελληνικό αυτοκίνητο PONY...
Η NΑΜCO με τις δυνατότητες που διαθέτει σήμερα στη Θεσσαλονίκη θα
μπορούσε να παράγει ανάμεσα στα 6.000 και 8.000 αυτοκίνητα.Η
κατασκευάστρια εταιρεία του περίφημου Pony θα δημιουργούσε 2.800 νέες
θέσεις εργασίας όμως η ελληνική γραφειοκρατία όμως στέκεται εμπόδιο.
H
εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων NAMCO δεν είναι άγνωστη. Ούτε στην
Ελλάδα, ούτε στο εξωτερικό. Πρόκειται για μια εταιρεία από τη Ν.
Ραιδεστό Θεσσαλονίκης, ψυχή της οποίας είναι ο Πέτρος Κοντογούρης.
Θα
ήταν σε θέση να ξεκινήσουν αμέσως με την παραγωγή και να δημιουργήσουν
2.800 νέες θέσεις εργασίας. Η ελληνική γραφειοκρατία όμως στέκεται
εμπόδιο
Ο 80χρονος Πέτρος Κοντογούρης είναι ένας οραματιστής. Πιστεύει στις
ικανότητες των Ελλήνων, παρόλα αυτά η γραφειοκρατία τον απελπίζει:
«Κάνω έκκληση στη Γερμανία και στη μεγάλη φιλία που έχουν δείξει μέχρι τώρα (οι Γερμανοί) για την πατρίδα μας, να στηρίξουν την ελληνική βιομηχανία και βιοτεχνία στο θέμα των εξαγωγών. Αυτή είναι μια γέφυρα πολιτισμού. Πρέπει οι Γερμανοί να καταλάβουν πως η Ελλάδα μπορεί να βοηθηθεί με αυτόν τον τρόπο. Όλα τα άλλα είναι καλά, όπως ο τουρισμός, αλλά δεν είναι της ίδιας απόδοσης».
Ο Πέτρος Κοντογούρης, πρόεδρος της αυτοκινητοβιομηχανίας ΝΑΜCO, είναι πεπεισμένος για το έργο του. Περιμένει μόνο την έγκριση από τις αρμόδιες αρχές ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει με την παραγωγή της τέταρτης γενιάς του Pony.
«Κάνω έκκληση στη Γερμανία και στη μεγάλη φιλία που έχουν δείξει μέχρι τώρα (οι Γερμανοί) για την πατρίδα μας, να στηρίξουν την ελληνική βιομηχανία και βιοτεχνία στο θέμα των εξαγωγών. Αυτή είναι μια γέφυρα πολιτισμού. Πρέπει οι Γερμανοί να καταλάβουν πως η Ελλάδα μπορεί να βοηθηθεί με αυτόν τον τρόπο. Όλα τα άλλα είναι καλά, όπως ο τουρισμός, αλλά δεν είναι της ίδιας απόδοσης».
Ο Πέτρος Κοντογούρης, πρόεδρος της αυτοκινητοβιομηχανίας ΝΑΜCO, είναι πεπεισμένος για το έργο του. Περιμένει μόνο την έγκριση από τις αρμόδιες αρχές ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει με την παραγωγή της τέταρτης γενιάς του Pony.
H ΝΑΜCO ξεκίνησε να συνεργάζεται από το 1973 με γερμανικές εταιρείες,
όπως την Intelco και την Fahr AG. Οι εταιρείες αυτές προμήθευαν την
ελληνική με μηχανές και ανταλλακτικά. Στο ελληνικό εργοστάσιο υφίσταντο
κάποιες μετατροπές και στη συνέχεια εξήγαγαν τα προϊόντα σε χώρες της
Αφρικής, της Ασίας και της Νότιας Αμερικής.
Μέσα από αυτό το μοντέλο επιτυχημένης ελληνογερμανικής συνεργασίας κατασκευάστηκαν, τζιπ, πυροσβεστικά, φορτηγά και στρατιωτικά αυτοκίνητα, τα οποία χρησιμοποιούνται ακόμη σε χώρες της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής και φέρουν την εγγύηση του ανθεκτικού.
Όπως λέει ο κ. Κοντογούρης η γερμανική και η ελληνική τεχνολογία αναμείχθηκαν. Η ελληνική εταιρεία έφτιαχνε τα αμαξώματα και τοποθετούσε γερμανικές μηχανές. Οι παραγγελίες δίνονταν από την Citroen, τη Ford, τη Volkswagen και την Deutz. O κ. Κοντογούρης πιστεύει στη δύναμη των μικρομεσσαίων και στο εξής μοντέλο:
«Έχουμε ένα τρίπτυχο, το οποίο σημαίνει: βιομηχανία, βιοτεχνία, εξαγωγές. Πιστεύουμε ότι αυτά πρέπει να είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της οικονομίας της Ελλάδας».
Η NΑΜCO με τις δυνατότητες που διαθέτει σήμερα στη Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να παράγει ανάμεσα στα 6.000 και 8.000 αυτοκίνητα.
Η NAMCO είναι η κατασκευάστρια εταιρεία του περίφημου τζιπ Pony. Ένα καλό τζιπ το οποίο είναι παράλληλα και οικονομικό σε σχέση με τα άλλα της κατηγορίας του. Μπορεί κανείς να το αγοράσει στο 1/3 της τιμής των υπολοίπων.
Θα ήταν σε θέση να ξεκινήσουν αμέσως με την παραγωγή και να δημιουργήσουν 2.800 νέες θέσεις εργασίας. Η ελληνική γραφειοκρατία όμως στέκεται εμπόδιο. Η Ιωάννα Παπαπαναγιώτου, υπεύθυνη πωλήσεων εδώ και δέκα χρόνια, δεν έχει λόγια:
«Είναι μια απίστευτη γραφειοκρατία και βλέπουμε ότι υπάρχουν κινήσεις από νέους πολιτικούς, κάτι που χαιρετίζουμε ιδιαίτερα θερμά. Ελπίζουμε ότι πολύ σύντομα πλέον θα ανοίξει ο δρόμος». Ο κ. Κοντογούρης τονίζει πως δεν πιστεύει στις τράπεζες και στην «χρηματοπιστωτική λαίλαπα». όπως λέει, αλλά στη λαϊκή συμμετοχή. Και ελπίζει να δοθεί σύντομα η ευκαιρία στους νέους Έλληνες, στους ταλαντούχους και ικανούς να δουλέψουν στην πατρίδα τους.
Πηγή Deutsche Welle
Μέσα από αυτό το μοντέλο επιτυχημένης ελληνογερμανικής συνεργασίας κατασκευάστηκαν, τζιπ, πυροσβεστικά, φορτηγά και στρατιωτικά αυτοκίνητα, τα οποία χρησιμοποιούνται ακόμη σε χώρες της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής και φέρουν την εγγύηση του ανθεκτικού.
Όπως λέει ο κ. Κοντογούρης η γερμανική και η ελληνική τεχνολογία αναμείχθηκαν. Η ελληνική εταιρεία έφτιαχνε τα αμαξώματα και τοποθετούσε γερμανικές μηχανές. Οι παραγγελίες δίνονταν από την Citroen, τη Ford, τη Volkswagen και την Deutz. O κ. Κοντογούρης πιστεύει στη δύναμη των μικρομεσσαίων και στο εξής μοντέλο:
«Έχουμε ένα τρίπτυχο, το οποίο σημαίνει: βιομηχανία, βιοτεχνία, εξαγωγές. Πιστεύουμε ότι αυτά πρέπει να είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της οικονομίας της Ελλάδας».
Η αδυσώπητη ελληνική γραφειοκρατία
Η NΑΜCO με τις δυνατότητες που διαθέτει σήμερα στη Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να παράγει ανάμεσα στα 6.000 και 8.000 αυτοκίνητα.
Η NAMCO είναι η κατασκευάστρια εταιρεία του περίφημου τζιπ Pony. Ένα καλό τζιπ το οποίο είναι παράλληλα και οικονομικό σε σχέση με τα άλλα της κατηγορίας του. Μπορεί κανείς να το αγοράσει στο 1/3 της τιμής των υπολοίπων.
Θα ήταν σε θέση να ξεκινήσουν αμέσως με την παραγωγή και να δημιουργήσουν 2.800 νέες θέσεις εργασίας. Η ελληνική γραφειοκρατία όμως στέκεται εμπόδιο. Η Ιωάννα Παπαπαναγιώτου, υπεύθυνη πωλήσεων εδώ και δέκα χρόνια, δεν έχει λόγια:
«Είναι μια απίστευτη γραφειοκρατία και βλέπουμε ότι υπάρχουν κινήσεις από νέους πολιτικούς, κάτι που χαιρετίζουμε ιδιαίτερα θερμά. Ελπίζουμε ότι πολύ σύντομα πλέον θα ανοίξει ο δρόμος». Ο κ. Κοντογούρης τονίζει πως δεν πιστεύει στις τράπεζες και στην «χρηματοπιστωτική λαίλαπα». όπως λέει, αλλά στη λαϊκή συμμετοχή. Και ελπίζει να δοθεί σύντομα η ευκαιρία στους νέους Έλληνες, στους ταλαντούχους και ικανούς να δουλέψουν στην πατρίδα τους.
Πηγή Deutsche Welle
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου