ΑΠΟΣΥΡΟΝΤΑΙ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ...
Μεγάλες περικοπές αναμένονται στο τομέα των λειτουργικών εξόδων των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων μέσα στο 2010, μετά και τις τελευταίες εξαγγελίες αξιωματούχων της ελληνικής κυβέρνησης για περαιτέρω περικοπές άνω του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ, όσον αφορά τα κονδύλια που προορίζονται μόνο για εξοπλιστικά προγράμματα.
Η απόσυρση μέσα στο επόμενο διάστημα όλων των μαχητικών τύπου A-7 και των μη εκσυγχρονισμένων F-4 του στόλου της Πολεμικής Αεροπορίας, χωρίς να υπάρξει αυτή τη στιγμή ένα νέο μαχητικό για να τα αντικαταστήσει, πρέπει να θεωρείται δεδομένη.
Η μείωση της οροφής των αεροσκαφών της ΠΑ, όπως και η αναδιοργάνωση των διοικήσεων των μονάδων και της σύμπτυξης σχηματισμών της ΠΑ συνεπάγουν ένα μικρότερο σχήμα σε σχέση με το σημερινό, το οποίο με τη σειρά του θα απαιτήσει μειωμένα λειτουργικά έξοδα σε σχέση με τη σημερινή δομή της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας.
Πηγή: http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/05/blog-post_1471.html
ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ
Αφιξη της πρώτης πτήσης της Air Berlin στη Νέα Αγχίαλο
Με 113 επιβάτες αφίχθη χθες, από το Ντίσελντορφ της Γερμανίας, η πρώτη τακτική πτήση της εταιρείας Air Berlin, στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, η οποία και άνοιξε τη φετινή θερινή τουριστική περίοδο για τη Μαγνησία και γενικότερα τη Θεσσαλία.
Από σήμερα, εξάλλου, συνεχίζονται κανονικά οι πτήσεις προς το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου. Όπως έχει ανακοινωθεί, θα γίνονται κάθε Κυριακή, Δευτέρα και Παρασκευή, ενώ τα αεροσκάφη θα μεταφέρουν επιβάτες και από τους αερολιμένες του Αμβούργου, του Βερολίνου, της Βιέννης, της Νυρεμβέργης και του Λονδίνου.
Σε ό,τι αφορά τώρα στις πρώτες επιλογές των Ευρωπαίων επισκεπτών ως προς της διαμονή τους, από τα μέχρι στιγμής στοιχεία που διατηρεί η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Μαγνησίας για το νομό, φαίνεται πως ανήκουν περιοχές του Πηλίου καθώς και τα νησιά των βορείων Σποράδων.
Πηγές: Express.gr , http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/05/air-berlin.html
«ΣΒΗΝΕΙ» Ο ΣΤΟΛΟΣ ΜΑΣ
"Τελειώνουν" τον Στόλο... Γιατί;
Κανιβαλισμένη και ανήμπορη αργοπεθαίνει η φρεγάτα MΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ (F 463) τύπου STANDARD (πρώην Oλλανδικό PIETER FLORISZ F 826) στον ναύσταθμο Σαλαμίνας λόγω των περικοπών στο τομέα των αμυντικών δαπανών που επέβαλε η νυν και η προηγούμενη κυβέρνηση. Η φρεγάτα ή καλύτερα το «κουφάρι» της φρεγάτας αφού τα περισσότερα κύρια συστήματά της έχουν...
«ξηλωθεί» και χρησιμοποιούνται ως ανταλλακτικά σε άλλα σκάφη και κυρίως στις ελληνικές φρεγάτες κλάσης “S” που είναι αναπτυγμένες στις "ACTIVE ENDEAVOUR" και “ATALANTA”, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα επανέλθει ποτέ σε ενεργό υπηρεσία. Τρύπες χαίνουν στο σημείο που ήταν εγκατεστημένα τα διάφορα υποσυστήματα του σκάφους, το οποίο είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα επανέλθει ποτέ σε υπηρεσία. Παλαιός αξιωματικός που υπηρετουσε στο σκάφος, με δάκρια στα μάτια μας εξήγησε πως «σκοτώνουν» το πλοίο το οποίο αντί να πλέει και να προστατεύει την χώρα χρησιμοποιείται ως αποθήκη αντλλακτικών.
Η Φ/Γ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ (F 463) πρώην HNLMS PIETER FLORISZ (F 826) ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία ROYAL SCHELDE Ολλανδίας την 21-1-1981. Τέθηκε σε ενέργεια ως HNLMS PIETER FLORISZ την 1-10-1983 ενώ την 14-12-2001 παρελήφθη από το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό και της δόθηκε το όνομα ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ.
Αποτελεί την έβδομη Φρεγάτα τύπου Standard του Ελληνικού στόλου. Είναι η πρώτη φορά που δίνεται το όνομα ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ σε Φ/Γ του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού.
Η ειρωνία της μοίρας είναι ότι το σκάφος «παραδίδει το πνεύμα του» την ώρα που ο πρώτος του κυβερνήτης, o αξιωματικός που το παρέλαβε το 2001, ο υποναύαρχος Στυλιανός Φενέκος παραιτήθηκε διαμαρτυρόμενος για την συπεριφορά της πολιτικής ηγεσίας!
Σε πλήρη ακινησία εντός του ναυστάθμου βρίσκονται τουλάχιστον δύο ακόμα φρεγάτες, ενώ υπολογίζεται ότι ακόμα και σε πλήρη κινητοποίηση είναι πρακτικά αδύνατον να παραταχθούν στο Αιγαίο περισσότερα από επτά φρεγάτες από τις 14 (10 κλάσης “S” και 4 κλάσης MEKO 200HN) συν τις δύο που βρίσκονται σε διεθνείς αποστολές!
Οι αξιωματικοί του Π.Ν. «βομβαρδίζουν» καθημερινά την πολιτική ηγεσία με σημειώματα για την «πετσοκομμένη» επιχειρησιακή ικανότητα των κύριων σκαφών του στόλου, ενώ χαρακτηριστικό της απόλυτης ένδειας είναι ότι δόθηκε εντολή να «κανιβαλιστούν» και δύο πυραυλάκατοι Super Vita που δεν έχουν παραδοθεί ακόμα στο Π.Ν. λόγω μη διάθεσης ενός ελάχιστου κονδυλίου 2,5 εκατ. ευρώ για την εγκατάσταση κάποιων συστημάτων.
Απίστευτα γεγονότα όπως η "μετάγγιση" λιπαντικών (ούτε λάδια για τα πλοία δεν αγοράζουν) από την μία φρεγάτα στην άλλη, έχουν γίνει, πια, συνήθεια...
Όλη αυτη η εγκατάλειψη μόνο τυχαία δεν είναι: Όταν ετοιμάζονται εθνικές υποχωρήσεις πρέπει να προηγηθούν μονομερείς μειώσεις εξοπλισμώ για να δικαιολογηθεί η εκγκατάλειψη της εθνικής μας κυριαρχίας στο Αιγαίο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου