1 Μαΐ 2012

Η ψευδαίσθηση της επιλογής

by Niki Lyberis

Πάμε στο super market. Και διαλέγουμε την τάδε μάρκα για το σαμπουάν μας, άλλη για το απορρυπαντικό, άλλη για την γατοτροφή, άλλη για το πρωινό, τη σοκολάτα ή τα αναψυκτικά μας.

Μάλιστα, λέμε στον εαυτό μας «μου αρέσει αυτό» και ....


«δεν μου αρέσει στη γεύση εκείνο». Πηγαίνουμε στο super market και νομίζουμε πως έχουμε επιλογή, ανάμεσα σε εκατοντάδες μάρκες, χιλιάδων προϊόντων.

Τελικά, τι επιλογές έχουμε; Το παρακάτω pictographic κυκλοφορεί ευρέως στα κοινωνικά δίκτυα, εμείς το είδαμε στο Google+ και μας έπιασε μία μικρή κατάθλιψη. Ίσως γιατί πιστεύαμε πως αγοράζοντας διάφορα προϊόντα για να καλύψουμε τις ανάγκες μας, συμβάλλαμε στην καλύτερη οικονομική κατάσταση πολύ περισσότερων ανθρώπων απ’ ότι συμβαίνει στην πραγματικότητα.

Αν θέλετε να το δείτε σε πλήρη ανάπτυξη και να… απογοητευτείτε κι εσείς δείτε

.
http://www.digitallife.gr/

ΚΕΡΒΕΡΟΣ: ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΤΑ, ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΟΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΘΕΛΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΟΛΑ (ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ) ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου