Αποκαλυπτικά όσα αναφέρει σε άρθρο του ο γνωστός Τουρκολόγος κ. Νίκος Χειλαδάκης Διευθυντής σύνταξης του περιοδικού“Ερώ”.
Οι δικοί μας “ιστορικοί” τύπου Δραγώνα, Μαραγκουδάκη, Ρεπούση μιλούν για το "συνωστισμό στην προκυμαία της Σμύρνης." “Ελληνες” “ιστορικοί” αρνούνται την ύπαρξη του “κρυφού σχολείου.” Η οθωμανολαγνεία ορισμένων έχει φτάσει στο απόγειό της, αφού θέλουν να στήσουν άγαλμα του μεγαλύτερου σφαγέα του Ελληνισμού Κεμάλ Ατατούρκ στη Θεσσαλονίκη.
Εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνες παρακολουθούν μαγευμένοι τις τουρκικές τηλεοπτικές σειρές. Τα Ελληνόπουλα της Στ΄ Δημοτικού διδάσκονται το μεγαλείο της Οθωμανικής αυτοκρατορίας!!! Και στην Τουρκία; Οι μαθητές στα σχολεία μαθαίνουν ότι μόνον με την αρπαγή ελληνικών νησιών μπορεί να υπάρξει ειρήνη και ασφάλεια στην περιοχή.!!! Αλήθεια!
Τι τους θέλουμε τους εχθρούς όταν τέτοιοι εθελόδουλοι μας κυβερνούν με την “τιμία” ψήφο μας και με την “τιμία”αποχή μας; Παραθέτουμε στη συνέχεια την είδηση που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.
ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ...
Τοῦ Νίκου Χειλαδάκη_ Ἐνῶ τό βιβλίο Ἱστορίας πού διδάσκονται τά Ἑλληνόπουλα στή
ΣΤ' Δημοτικοῦ ἐξυμνεῖ τίς «προοδευτικές»προσπάθειες τῶν Ὀθωμανῶν νά ἐνισχύσουν
τήν ἐκπαίδευση τῶν Ἑλλήνων κατά τήν Τουρκοκρατία -καί ξεχνάει τό κρυφό σχολειό
- τό ἀντίστοιχο ἐγχειρίδιο τῆς γείτονος διδάσκει στούς Τούρκους μαθητές ὅτι:
- Σελίδα19: «Τά νησιά τοῦ Αἰγαίου βρίσκονται σήμερα ὑπό ἑλληνική κατοχή».
- Σελίδα 21: «Ἡ Ἑλλάδα δέν ἔχει τή δύναμη νά διατηρήσει στό Αἰγαῖο τήν
εἰρήνη». (!!!)
- Σελίδα 65: «Ἡ εἰρήνη στή Μέση Ἀνατολή καί ἡ ἀσφάλεια στήν Ἀσία εἶναι δυνατόν
νά διατηρηθεῖ μέ τήν ἐπιστροφή αὐτῶν τῶν νησιῶν στήν Τουρκία».
- Σελίδα 110: «Ἡ Τουρκία καθόρισε τά χωρικά της ὕδατα στά 6μίλια τό 1930. Ἔτσι
ἡ Χίος, ἡ Μυτιλήνη καί ἡ Σάμος βρίσκονται μέσα στά χωρικά ὕδατα
τῆς...Τουρκίας.
Τό δικαίωμα κυριαρχίας μίας χώρας στά δικά της χωρικά ὕδατα τῆς ἐπιτρέπει νά
ἀσκεῖ τά ἴδια δικαιώματα στά νησιά πού βρίσκονται σέ αὐτά τά ὕδατα».
Αυτά καί ἄλλα πολλά ἁλιεύει κάποιος ἀπό τήν πρώτη κιόλας ἀνάγνωση τοῦ βιβλίου
Ἱστορίας (ἔκδοση 1996) τό ὁποῖο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στίς μεγαλύτερες
τάξεις τοῦ τουρκικοῦ σχολείου ὀκταετοῦς ὑποχρεωτικῆς φοίτησης.
Τό συγκεκριμένο σύγγραμμα πού
τιτλοφορεῖται «Τά δίκαια τῆς Τουρκίας στό Αἰγαῖο» (EgeDenizindeTurkHaklari)
καί κυκλοφόρησε γιά πρώτη φορά στή γείτονα τό 1955 μέ τήν ὑπογραφή τοῦ Τούρκου
καθηγητῆ Ἱστορίας Μεχμέτ Σακά.
Βάση τῶν αὐθαίρετων ἱστορικῶν θεωριῶν τίς ὁποῖες σήμερα διδάσκονται στίς
ἱστορικές ἀκαδημίες καί στίς στρατιωτικές σχολές τῆς Τουρκίας, ὅλοι οἴ
πολιτισμοί τοῦ Αἰγαίου-μεταξύ αὐτῶν καί ὁ ἑλληνικός-ἦταν τουρκικῆς προέλευσης!
Φτάνουν στόν παραλογισμό νά θεωροῦν Μινωίτες, Μυκηναίους, Ἴωνες, Τρῶες καί
Πελασγούς προτουρκικές φυλές πού κατοικοῦσαν στό Αἰγαῖο.
Σύμφωνα μέ αὐτές τίς ἀπίστευτες θεωρίες, οι Ἕλληνες δέν ἦταν παρά ἕνα μικρό
παρακλάδι τοῦ «μεγάλου τουρκικοῦ λαοῦ», τοῦ «μοναδικοῦ πού εἶχε τή δύναμη νά
δημιουργεῖ μεγάλα κράτη καί πολιτισμούς»!
*Ἀκόμη πιό προχωρημένη εἶναι ἡ ἐργασία
τοῦ Σελαχατίν Σαλιζίκ (Turk
Yunaniliskilerivefilikieteria)
ὅπου περιλαμβάνονται ἀλλόκοτοι ἰσχυρισμοί ὅπως ὅτι ὁ ἑλληνικός πολιτισμός ἦρθε
ἀπό τήν Ἀσία καί δέν εἶχε κανένα πρωτότυπο στοιχεῖο, ὅτι οι Τοῦρκοι ἦρθαν στό
Αἰγαῖο τό...2480 π.Χ.. καί ὅτι ὁ Δημοκριτος, Ἡρόδοτος, Ἱπποκράτης, Πυθαγόρας
καί Ὅμηρος ἦταν ὅλοι τους τουρκικῆς καταγωγῆς.
Ἡἐργασία του ἐγκρίθηκε ἀπό τό τουρκικό
ὑπουργεῖο Παιδείας καί διδάσκεται στά τουρκικά σχολεῖα...
thermopilai.org
thermopilai.org
ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2012/11/blog-post_1045.html#ixzz2DJmvqOdw
ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2012/11/blog-post_1045.html#ixzz2DJmFtk00
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου