3 Σεπ 2013

Μεγάλο αφιέρωμα στη Μελίνα Μερκούρη. «Μελίνα: όπου και να ταξιδέψω, η Ελλάδα...» ΗΡΩΔΕΙΟ 7 ΚΑΙ 8 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ - ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΑΛΘΑΚΟΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΥΜΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ "ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ" ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΩΕΣ ΝΑ ΣΑΠΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ...


"Το Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη, ο Πολιτιστικός Οργανισμός Πρεσπών και η ADaM Productions του Θεάτρου Badmintonπαρουσιάζουν την παράσταση «Μελίνα: όπου και να ταξιδέψω, η Ελλάδα...», ένα μεγάλο αφιέρωμα στη Μελίνα Μερκούρη. Η παράσταση θα κάνει πρεμιέρα 24 Αυγούστου στις Πρέσπες, στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ «Πρέσπεια» και στη συνέχεια θα παρουσιαστεί στο Ηρώδειο το Σάββατο 7 και 8 Σεπτεμβρίου.

Με αναφορά στους σπουδαιότερους σταθμούς της ζωής της, τα τραγούδια, τους θεατρικούς και κινηματογραφικούς ρόλους, στιγμιότυπα από τη μαχητική δράση και τους αγώνες της, η παράσταση χρησιμοποιεί το θέατρο, τη μουσική και το χορό όπως τα σφράγισε η ίδια, αφήνοντάς τα σαν κληρονομιά μας."

ΠΟΙΑ ΗΤΑΝΕ ΒΡΕ ΜΑΛΘΑΚΟΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ Η ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ;;;;


ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΚΑΟΥΡΑΣ ΜΕΛΙΝΑΣ - ΝΤΑΣΕΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΓΙΝΕΙΑ ΜΑΡΜΑΡΑ

 

Ευρισκόμεθα στον χειμώνα του 1999. Οι κόποι του Ζυλ Ντασσέν έχουν αρχίσει να πιάνουνε τόπο. Δεν τον θυμάστε τον Ζυλ Ντασσέν; Να σας τον θυμίσω εγώ. Το όνομα είναι γαλλικό. Το άτομον είναι ιουδαίος της Αμερικής, φανατικός κομμουνιστής, ο οποίος –πάλι δεν θυμάστε;- παντρεύτηκε τη Μελίνα Μερκούρη.
Η Μερκούρη ήταν κόρη οικογένειας ακροδεξιών με πολλή ομορφιά και κάποιο ταλέντο. Προσπάθησε να γίνει ηθοποιός, δεν τα κατάφερε, οπότε παντρεύτηκε τον Ντασσέν που την επέβαλε στο διεθνές καλλιτεχνικό στερέωμα. («Τα παιδιά του Πειραιά» κ.τ.λ.). Κατά τη διάρκεια της επταετίας 1967-1974, το ζεύγος Μερκούρη-Ντασσέν αλώνιζε στο Παρίσι, πρωτοστατούσε σε διαδηλώσεις μαρξιστοσοσιαλιστών με γούνινα παλτά πολυτελείας κ.ο.κ. Τελοσπάντων, ξαναέρχεται η Δημοκρατίας στον τόπο όπου είχε γεννηθεί, η Μερκούρη μπαίνει στο ΠΑΣΟΚ και μετά γίνεται υπουργός Πολιτισμού. Ο Ντασσέν τώρα είχε βάλει ένα σκοπό στη ζωή του: να φέρει τα Ελγίνεια μάρμαρα στην Ελλάδα. Και εδώ προσέξτε με πολύ, σας παρακαλώ, διότι το θέμα χρήζει εξετάσεως.





Πράγματι, τις μαρμάρινες παραστάσεις από το αέτωμα του Παρθενώνα τις είχε πάρει ο λόρδος Έλγιν στις αρχές του 19ου αιώνα. Τα Μάρμαρα όμως μετά δόθηκαν στο Βρεταννικό Μουσείο, όπου φυσικά τα προσέχουνε και κατέχουν περίοπτη θέση. Τι τον έπιασε όμως τον Ντασσέν να βάλει σκοπό της ζωής του να ξαναφέρει Ελγίνεια στην Αθήνα; Οι Γάλλοι, να πούμε, έχουνε στο Λούβρο την Αφροδίτη της Μήλου και τη Νίκη της Σαμοθράκης, οι Γερμανοί στο Βερολίνο και στο Μόναχο ολόκληρους αρχαίους ελληνικούς ναούς από την Πελοπόννησο και τη Μικρά Ασία, η Ιταλία είναι γεμάτη από ελληνικές αρχαιότητες (και όχι μόνο από τη Μεγάλη Ελλάδα). Γιατί σώνει και καλά τα Ελγίνεια;

Διότι, αγαπητοί μου, τα Ελγίνεια έχουνε σχέση με την αρχαία θεά Αθηνά, στη γιορτή της οποίας, τα Παναθήναια, θέλανε να πάρουνε μέρος επί των παιδιών του Πεισιστράτου (6ος αιώνας π.Χ.) και οι Γεφυραίοι. Ο Ιππίας, γιος του Πεισίστρατου, δεν τους άφησε, οπότε δύο Γεφυραίοι, ο Αρμόδιος και ο Αριστογείτων, ομοφυλόφιλοι κραγμένοι, σκοτώσανε τον αδελφό του Ιππία, τον Ίππαρχο, και τελικώς φέρανε τη δημοκρατία στην αρχαία Αθήνα. (Αυτά τα λέει πολύ ωραία ο Ηρόδοτος αλλά και ο Θουκυδίδης και μας τα έχει ξαναπεί στις μέρες μας ο Κ. Πλεύρης).

Και πάλι σας ακούω να μου λέτε: «Τι μας νοιάζει, ρε άνθρωπε, για τους Γεφυραίους; Εμείς εδώ τσουρουφλιζόμαστε, για τους γιους του Πεισίστρατου θα μας λες;» Εμ, έλα όμως που σας νοιάζει και σας παρανοιάζει. Διότι οι Γεφυραίοι, καλοί μου συνέλληνες, δεν ήταν Έλληνες. Είχαν έρθει από την Παλαιστίνη και οι Ιουδαίοι σήμερα τους θεωρούν προγόνους τους, δηλαδή αρχαίους Εβραίους!

Καταλάβατε τώρα την αλληλουχία των γεγονότων; Εάν κατάφερναν ο Ντασσέν με τη Μερκούρη να φέρουν πίσω τα Ελγίνεια, χάρη στη γιορτή των οποίων, δηλαδή τα Παναθήναια, οι Γεφυραίοι και οι Γεφυροπούλες είχαν αφομοιωθεί στην Αρχαία Αθήνα, θα είχαν
απτό, πιαστό, μπροστά στα μάτια τους το μνημείο των «Ελληνιστών Εβραίων».
....



ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α ΓΙΑ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΝΟΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΚΑΠΗΛΙΑ - ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΠΩΔΥΝΗΣ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ

...Όταν η εβραία πόρνη Μελίνα Μερκούρη (απόγονος των εβραιοβενετών MERCURIO;) με εντολή του ελληνοεβραίου Μπάσταρδου ΜΕΝΕΙΚΟ ή Παπανδρέου, ενθαρρύνει τον εντοπισμό ΌΛΩΝ των ελληνικών αρχαιοτήτων, μέσω «συλλόγων αρχαιόφιλων», με σκοπό την ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ και ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΩΝ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ…

Όταν στα υπόγεια των ελληνικών Μουσείων σαπίζουν εκατομμύρια ευρήματα, έξω από την προστασία που τους παρείχαν οι συνθήκες φυσικής φυλάξεως στο υπέδαφος όπου κείτονταν αρχικά, και το Κράτος οργανώνει τους πολίτες σε «συλλόγους αρχαιοφίλων», για να συσσωρεύσουν και άλλα άγνωστα ευρήματα στα υπόγεια των Μουσείων, με σκοπό την ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, πριν την έναρξη του εβραικού προγράμματος «Αρμαγεδών» και την ίδρυση «Διεθνούς Υπερκυβερνήσεως Χριστιανοσοσιαλισμού»…

Όταν κατά μήκος των ακτών του Παγασητικού και του Αιγαίου Πηλίου, υπάρχουν δεκάδες αρχαίες ελληνικές πόλεις οι οποίες μοιράστηκαν σε κτήματα ιδιοκτησίας ξένων υπηκόων…

Όταν οι Θολωτοί Μυκηναϊκοί Τάφοι Διμηνίου και Γορίτσης έχουν αποκρυφθεί από το κοινό και αφήνονται να χρησιμεύουν σαν κοπρώνες τυχαίων περαστικών ανθρώπων και ζώων…

… Τότε η Ηγεσία Ο.Ε.Α. Θεσσαλίας, με έγκριση Πρυτανείας Ο.Ε.Α. Αθηνών, αποφασίζει ότι «όποιος, σαν άτομο ή σαν Σύλλογος ή σαν Αρχαιολογική Υπηρεσία, τολμήσει να ανακοινώσει στο «ελληνικό» Κράτος, νέα αρχαιολογικά ευρήματα μη επισημανθέντα, … θα του συνουσιασθεί η Παναγία η Τρύπα, οι Άγιοι Ανάργυροι, οι Προφήτες Ηλίες και οι λοιποί Άγιοι Πάντες …

Όταν πάνω στο Μυκηναϊκο Ανάκτορο των Βασιλέων Ιωλκού, το κράτος πολεοδόμησε τον γυφτομαχαλά των Παλαιών Κουφόβουνου…

Όταν με διαταγή της Παλαιάς Πουτάνας Μητροπόλεως Βόλου σφραγίστηκε το Σπήλαιο του Χείρωνα, άνωθεν Μακρυνίτσης, με μπετόν αρμέ…

Όταν όλες οι κορυφές του Πηλίου καλύπτονται από εβραιοχριστιανικά αρχιτεκτονικά εκτρώματα θεμελιωμένα πάνω σε Απολλώνεια Ιερά και Ιερά της Ιωλκείας Αρτέμιδος…

Όταν η Ιστορία της πόλης σας είναι ένα όργιο Ψεύδους Διαστροφής και Πλαστογραφίας και Κρατικής Αρχαιοκαπηλίας …

…Τότε κύριοι εθελοτυφλούντες υποκριτές Δικαστές και Εισαγγελείς, δεν έχετε δικαίωμα να καταδικάζετε ανοήτους του τύπου Κουτσερή Κράλλη και NERI για την εύρεση Βυζαντινής …στάμνας και ενός αρχαίου νομίσματος Κενταύρου.

Όταν οι εβραίοι Μπάσταρδοι Παπανδρέου και οι ανάδελφες αδελφές τύπου Σαρτζετάκη και Καραμανλή, χαρίζουν σε ξένους Υπουργούς και Πρωθυπουργούς, αρχαία αγάλματα αμύθητης αξίας, χάριν εθιμοτυπικού, ποιο δικαστήριο ελέγχει αυτή την αρχαιοκαπηλία;

Όταν οι αρχαιολογικοί χώροι Σέσκλου, Διμηνιού, Ιωλκού, Παγασών, Δημητριάδος, Νηλείας, Αμφανών, Μεθώνης, Κορόπης, Σπαλαύθρων, Ολιζώνος, Κικυνήθου, Αφετών, Μελιβοίας, Φθιωτιβών, Θηβών, Πυράσσου, Ίτωνος, Άλους, Φυλάκης, Πτελεού, Σκιάθου, Πεπαρήθου, Ικούς, Ευωνύμου, Γεροντίας, Ιρρεσίας, Αλλοννήσου, Ευθύρων, Σκανδύλης, Σκύρου κλπ του Νομού Μαγνησίας, έχουν συλληθεί από το Κράτος και την Εκκλησία, ενώ τα ευρήματα έχουν κατά το πλείστον εξαφανισθεί, σε υπόγεια Μοναστηριών και Μουσεία, από όπου αφαιρούνται για να δωρισθούν σε ξένους επισήμους, ποιο είναι το αρμόδιο δικαστήριο που δίκασε αυτή την Μαζική Αρχαιοκαπηλία;

Ποιοι Υπουργοί και ποιοι Παράγοντες του Υπουργείου Πολιτισμού, εμπαίζουν τους αρχαιολόγους σκαπανείς, πουλώντας αρχαία ελληνικά αγάλματα σε έκφυλα καθάρματα τύπου Ιόλα; Ο Οίκος Ανοχής Ιόλα είναι πλήρης αρχαίων ελληνικών ευρημάτων ανυπολόγιστης αξίας. Ο Οίκος Ανοχής Ιόλα εδεξιώνετο κάθε εβδομάδα την κα Μελίνα Μερκούρη, Υπουργό Πολιτισμού και Προϊσταμένη των Ελληνικών Αρχαιοτήτων. Αυτό προκύπτει από τις κοσμοπολίτικες περιγραφές του Ίακχου στο περιοδικό «Ταχυδρόμος».

Διόλου απίθανο, μεταξύ οργίου και οργίου με αγόρια και κορίτσια, η λεσβία Μερκούρη και ο ομοφυλόφιλος Ιόλας, να διαπραγματεύονται τις τιμές εκποιήσεως ελληνικών αρχαιοτήτων…

Ποιοι Δικαστές θα καθαρίσουν αυτούς τους Σταύλους του Αυγεία;

Αλλά γιατί ομιλούμε μόνον για Καπηλεία Αρχαίων Αντικειμένων από Ύλη; Που είναι οι Νόμοι που τιμωρούν Καπηλεία Αρχαίων Τεχνών και Καπηλεία Αρχαίου Πνεύματος; Μήπως πρέπει να σας δώσουμε και τους σχετικούς ορισμούς; Πάρτε τους : Στην Αρχαιοκαπηλεία Τεχνών πωλούμε στους ξένους, έναντι αμοιβής, τα δικαιώματα διαχειρήσεως της Αρχαίας Ελληνικής Αρχιτεκτονικής, με αποτέλεσμα να απαιτούνται Βαυαροί Αρχιτέκτονες για να σχεδιάσουν Νεοκλασσικά ή Κλασσικά Κτίρια στην Αθήνα του 1850. Πωλούμε τα δικαιώματα διαχειρήσεως του Αρχαίου Ελληνικού Θεάτρου σε εβραίους Κουν ή Κοέν με αποτέλεσμα να απολαμβάνουμε ελληνικές Τραγωδίες και Κωμωδίες εκμαυλισμένες εβραιστί. Πωλούμε την Αρχαία Ελληνική Μουσική Αρμονία που εμείς περιφρονήσαμε, για να απολαύσουμε τα εκτρώματα άρυθμων δυσαρμονιών της ξένης μοντέρνας και κλασσικής μουσικής.

Στην Αρχαιοκαπηλεία Πνεύματος πωλούμε στους ξένους τα δικαιώματα διαχειρήσεως των Αρχαίων Ελληνικών Επιστημών, και μεις τρεφόμαστε με φτηνά υποκατάστατα που παράγουν οι ξένοι. Αποτέλεσμα: Δεν κυκλοφορούν στην Ελλάδα μεταφράσεις άμεσες από αρχαία ελληνικά κείμενα, διότι όλες έγινα εμμέσως, ΜΕΤΑΦΡΑΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ (!!!) των ξένων στις ομιλούμενες γλώσσες τους… Δεν υπάρχουν έλληνες συστηματικοί αναλυτές αρχαίων ελληνικών κειμένων, διότι το «ελληνικό» Κράτος του Ισραήλ δεν κρίνει σκόπιμες τέτοιες πολυτέλειες για τους …ιθαγενείς του των τοπικών Πανεπιστημίων. Ανώτατες Σπουδές στην Αρχαία Ελληνική Φιλολογία ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. Το οποίο ισοδυναμεί με το «ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΗΣ ΜΗΛΟΥ, ΕΛΑΤΕ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΛΟΥΒΡΟΥ», Κατ’αναλογία: “ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΤΩΝ ΟΡΦΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΛΑΤΕ ΣΤΗ ΛΕΙΨΙΑ» κλπ.
Αυτά όμως για τους ελάχιστους έλληνες που έχουν το χρόνο και την οικονομική δυνατότητα και την μόρφωση και τη γνώση δέκα ξένων γλωσσών για να περιοδεύουν σε Ευρωπαϊκές Βιβλιοθήκες, παριστάνοντας τον ντετέκτιβ της απελπισίας προς εντοπισμό ΚΛΑΠΕΝΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. Δηλαδή για έναν στους εκατό χιλιάδες Έλληνες.
Ναι, Αχρείοι Ιθύνοντες του υπό εβραική κατοχή «ελληνικού» Κράτους. Μόνον μερικές δεκάδες έλληνες είχαν την ΔΥΝΑΜΗ και το ΣΘΕΝΟΣ να το κάνουν, και μεταξύ τους υπάρχουν έλληνες Καθηγητές Πανεπιστημίων (προς έπαινό τους) οι οποίοι αριθμούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού.

Όλος ο υπόλοιπος λαός που πεινάει και λιμοκτονεί πνευματικά, είναι υποχρεωμένος να τρέφεται με την Σύφιλη των Συγκεκαλυμένων Ψευδοεπιστημών εβραιογενών Πανεπιστημίων και Ακαδημιών ενός Προδοτικού Κράτους που αρχαιοκαπηλεύεται τις Επιστήμες των Πατέρων του.

Διότι οι έλληνες πρέπει να ξέρουν σαν επινοητές των ανακαλύψεων της Φυσικής, τους διάφορους κλεπταποδόχους εβραίους Αινστάϊν, Ρήμαν κλπ…

Δεν πρέπει ποτέ να μάθουν, ότι οι Έλληνες: Δημόκριτος, Πυθαγόρας, Ηράκλειτος διατύπωσαν απόλυτα τη θεωρία της Πυρηνικής Φυσικής και της Ειδικής Σχετικότητος, ενοποιώντας σε ενιαίους μαθηματικούς τύπους τον Ηλεκτρισμό, την Βαρύτητα, τον Μαγνητισμό, την Αστρονομία, και τα Ασθενή Ρεύματα Πυρήνων Ατόμων. Δεν πρέπει ποτέ να μάθουν ότι οι Αστρονόμοι – Μαθηματικοί, Εύδοξος, Κάλλιπος, Αρίσταρχος, Ευκλείδης, Αρχιμήδης, Κόνων, Ίππαρχος, Κλεομήδης, Απολλώνιος, Πτολεμαίος, θέων, Υπατία, Πάππος, είχαν εξαντλήσει τα όρια της ανθρώπινης νοημοσύνης επιλύοντας ΝΟΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ εξισώσεις 12 αγνώστων (δώδεκα εξισώσεις δώδεκα αγνώστων) ενώ το όριο των σημερινών Η/Υ είναι «7 εξισώσεις 7 αγνώστων». Διότι πρέπει να προβληθούν οι εβραίοι κλεπταποδόχοι αρχαίας γνώσης Κέπλερ, Γαλιλαίος κλπ…
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

kerberos-hellas

ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ "ΕΥΠΑΤΡΙΔΕΣ" ΚΑΙ "ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ" ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

ΚΑΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΘΥΒΡΊΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΑΠΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ, ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ , ΕΔΩ
 

1 σχόλιο:

  1. Μα είναι δυνατόν ν'αποδομείτε την αξία του διαχρονικού Ελληνισμού και την καλύτερή του στιγμή (480 π.Χ - 220 μ.Χ), στήνοντας πολύπλοκες θεωρίες συνωμοσίας και ευφάνταστες ασυναρτησίες, μόνο και μόνο για να προάγει το Μίσος εναντίον των απανταχού Εβραίων; https://sites.google.com/site/romeandromania/Home/spqr/5th-c-bc

    ΑπάντησηΔιαγραφή