27 Ιουλ 2019

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΩΣ ΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΙΣ ΠΤΩΧΕΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΩΣΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΜΥΝΤΙΚΟΣ ΞΕΒΡΑΚΩΤΗ ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΜΥΝΑΣ ΣΕ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΞΟΝΟΣ Β.Α.Σ.Τ.Ρ.!

Ε.Α.Σ. ::: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ .__ 

ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΥΡΚΑΛ ΜΕ  ΤΗΝ  Ε.Β.Ο. , ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΠΛΩΝ.__

ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ , ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΗΣ ΕΛ.Β.Ο. , ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ , ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΜΥΝΑΣ , ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΡΜΑΤΩΝ ΜΑΧΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ, ΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ ΜΑΡΔΑ -- ΜΑΡΔΟΧΑ'Ι', ΩΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ , Ο ΟΠΟΙΟΣ, ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΝΑΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ , "ΕΚΡΙΝΕ"  (ΔΙΑΤΑΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΤΣΙΠΡΑ) ΟΤΙ << Η ΕΛ.Β.Ο. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΣ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ>>._

 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ::: ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛ.Β.Ο. ΩΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΣ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΡΓΟΥ.__ 

ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΙΝΕ ΔΟΛΙΩΣ  ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ Ε.Α.Σ.__ 

ΣΚΟΠΟΣ ::: ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΜΥΝΤΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ , ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΕΛΙΣΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ ΤΗΣ ΒΑΣΤΡ, ΜΕ 5.000.000 ΝΕΚΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Η ΕΙΔΗΣΗ:

ΕΑΣ: Ο τέως διευθύνων σύμβουλος Θεόφιλος Βασιλείου γράφει για όσα τον οδήγησαν σε παραίτηση


Παρέμβαση
ΤΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
τ. Δ/ντος Συμβούλου των ΕΑΣ

Στο τέλος Αυγούστου 2018 και κατά τη διάρκεια της δικής μου θητείας,ως Δ/ντος Συμβούλου των Ελληνικών Αμυντικών Συστημάτων,αναλαμβάνει καθήκοντα Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Άμυνας,αρμοδίου για τις αμυντικές βιομηχανίες της χώρας, ο κ. ΠαναγιώτηςΡήγας, πρώην γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ.

Στις 13 Σεπτεμβρίου 2018 σε σύσκεψη στο γραφείο του εν λόγω Υπουργού, παρόντων των αρμοδίων συνεργατών του και ολόκληρου του Διοικητικού Συμβουλίου των ΕΑΣ υπό την προεδρία του Αντιναυάρχου εα κ. Ροΐδη (φυσικά και εμού προσωπικά) παρουσιάστηκε η οικτρά οικονομική κατάσταση της εταιρείας, οι ανειλημμένες υποχρεώσεις της
έναντι του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και έναντι ξένων Κρατών, τα προβλήματα στην παραγωγική διαδικασία, η εφαρμογή των ΣΣΕ, η καταβολή του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας και οι ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού, τα ζητήματα του εσωτερικού ελέγχου, καθώς και τα θέματα σε σχέση με το Υπουργείο Οικονομικών,
όπως η σύνταξη του προϋπολογισμού, η ανάγκη καταβολής ληξιπρόθεσμων οφειλών σε τρίτους, η έλλειψη χρηματοδοτήσεων για να μη σταματήσει η παραγωγή, ο επανασχεδιασμός ενός νέου επιχειρησιακού σχεδίου, και άλλα σημαντικά ζητήματα σχετικά με τη λειτουργία των ΕΑΣ.

Έκτοτε ο εν λόγω κ. Υπουργός, παρά την ρητή υπόσχεσή του για την, οφειλόμενη άλλωστε, στενή συνεργασία με τη Διοίκηση των ΕΑΣ, για τα τρέχοντα – εξαιρετικά σημαντικά – θέματα της εταιρείας και παρά τις συνεχείς γραπτές και προφορικές οχλήσεις από εμένα και τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Ροΐδη, διέκοψε κάθε επικοινωνία μαζί μας λες και επρόκειτο για χειρισμό υποθέσεων του σπιτιού του.



Αντιλαμβανόμενος την απαρέσκεια της πολιτικής ηγεσίας και το καθημερινά διογκούμενο νοσηρό κλίμα, που απέβαινε εις βάρος της Εταιρείας και θέλοντας να μην γίνω μέρος του προβλήματος που ενέσκηψε, υπέβαλλα την παραίτηση μου στις 26 Νοεμβρίου 2018 και
εζήτησα την άμεση αντικατάσταση μου, παραμένοντας στη θέση μου μέχρι να γίνει αυτή.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο εν λόγω ΑΝΥΕΘΑ ούτε κατάλαβε τίποτε από την παραίτηση, ούτε επικοινώνησε μαζί μου, ούτε κάποιος σύμβουλος του, αλλά ούτε και ο Υπουργός των Οικονομικών, ως κύριος μέτοχος της εταιρείας, παρ’ ότι και αυτός είχε παραλάβει την ίδια στιγμή την επιστολή παραίτησης μου.
Νέα ήθη, νέες αντιλήψεις, επικίνδυνες όμως, για το χειρισμό δημοσίων υποθέσεων.
Τελικά, μετά από έξι χαμένους μήνες για τα ΕΑΣ, οι αρμόδιοι Υπουργοί αντικατέστησαν ολόκληρο το Διοικητικό Συμβούλιο στις 28 Φεβρουαρίου 2019, με πρόσωπα ίδιας ιδεοληπτικής αντίληψης, που ταλαιπωρούν και ζημιώνουν την εταιρεία μέχρι σήμερα.

Ο ισχυρισμός μου αυτός προκύπτει από σωρεία χειρισμών (πράξεων ή παραλείψεων) από τους ανωτέρω, που αποδεικνύονται ανά πάσα στιγμή και ώρα.
Τρεις όμως περιπτώσεις πρέπει να τύχουν ιδιαίτερης προσοχής και από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, αλλά και από τον αρμόδιο Εισαγγελέα, για διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών:

Περίπτωση Α:

Συμβολαιακή υποχρέωση των ΕΑΣ έναντι των ΕΛΠΕ, στα οποία επωλήθη το οικόπεδό τους στην Ελευσίνα, ήταν η εκκαθάριση του εν λόγω οικοπέδου από πυρομαχικά και εκρηκτικές ύλες.
Έγινε σχετικός διαγωνισμός (προϋπολογισμός: 1.300.000 €), ο οποίος απέβη άκαρπος, κυρίως γιατί εκρίνετο από τις σχετικές εταιρείες μικρό το ποσόν για την ολοκλήρωση του έργου. Σημειώνεται ότι η ολοκλήρωση αυτού του έργου ήταν προϋπόθεση για να εισπράξει η Εταιρεία την εναπομείνασα τελευταία δόση από τα ΕΛΠΕ, για την πώληση του οικοπέδου, ύψους 3.400.000 €.

Έτσι, εμείς, αναζητώντας λύσεις για μικρότερο κόστος, προσφύγαμε στο ΤΕΝΞ του ΓΕΣ, για την εκκαθάριση από πυρομαχικά, πράγμα που έγινε από Φεβρουάριο έως Μάιο 2018, με την εξαιρετικά χαμηλή τιμή των 70.000 € και με την απαραίτητη πιστοποίηση!
Στη συνέχεια, τον Ιούλιο του 2018 και λόγω προγραμματικής συμφωνίας με τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων, συμφωνήσαμε με τους αρμόδιους της εν λόγω Σχολής να της ανατεθεί η σχετική μελέτη για απορρύπανση από εκρηκτικά, η οποία θα παρεδίδετο στο τέλος
Σεπτεμβρίου 2018, εφόσον ενέκρινε τη διαδικασία ο ΑΝΥΕΘΑ κ. Ρήγας.

Το ποσόν που συμφωνήθηκε για τη μελέτη αυτή ήταν της τάξης των 80.000 €, απίστευτα χαμηλό έναντι αντίστοιχης γραπτής πρότασης (για τη σχετική μελέτη) του Πολυτεχνείου Κρήτης ύψους, τουλάχιστον, 400.000 €. Η διαδικασία σταμάτησε με ευθύνη του ΑΝΥΕΘΑ κ. Ρήγα και των διαφόρων συμβουλατόρων του, ο ο ποίος μας παρήγγειλε τελεσιγραφικά,
με έγγραφο του, τον Οκτώβριο του 2018, να κάνουμε νέο διαγωνισμό για λόγους διαφάνειας, όπως αυτός αντιλαμβανόταν. Ήταν εν γνώσει του, ότι στον προτεινόμενο από αυτόν διαγωνισμό θα συμμετείχαν και ιδιωτικές εταιρείες που θα εκτόξευαν το κόστος, όπως είχε αποδείξει η προηγούμενη εμπειρία και η ανωτέρω αναφερθείσα γραπτή πρόταση του
Πολυτεχνείου Κρήτης. Ποιόν εξυπηρετούσε η ενέργεια αυτή του κ. Ρήγα;

Πάντως, ούτε τα ΕΑΣ, ούτε τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων.

Ως αποτέλεσμα, η μεν Σχολή Ναυτικών Δοκίμων (με ευθύνη του ιδεολήπτη Υπουργού) έχασε έναν πολύτιμο πόρο για το συγκεκριμένο εργαστήριο της, τα δε ΕΑΣ μέχρι σήμερα και με την από 28 Φεβρουαρίου 2019 νέα Διοίκηση τους δεν προχώρησαν σε καμία ενέργεια, ούτε σε διαγωνισμό, ούτε σε άλλη συνεργασία για να ολοκληρωθεί το έργο της απορρύπανσης του οικοπέδου από εκρηκτικά, αποστερώντας την Εταιρεία από την τελευταία δόση εκ μέρους των ΕΛΠΕ ύψους 3.400.000 €.
Το ανωτ έ ρω έ ρ γ ο θα ε ί χ ε ο λ ο κ λ η ρωθ ε ί ( μαζ ί μ ε τ ι ς υποκατασκευαστικές εργασίες και την πιστοποίηση του), το αργότερο μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2018 και η χειμαζόμενη οικονομικά Εταιρεία θα είχε εισπράξει το ποσό των 3.4 εκ. € έως τις 15 Δεκεμβρίου 2018. Δεν ευθύνονται κάποιοι, για τις πράξεις και τις παραλείψεις αυτές;

Περίπτωση B:

Τα ΕΑΣ συμμετείχαν, ως υποκατακευαστής της Ισραηλινής εταιρείας ELBIT σε διαγωνισμό του Ινδικού Δημοσίου για το πυρομαχικό 12.7 x 99, το γνωστό ως “50άρι”.
Η ELBIT κέρδισε αυτόν τον διαγωνισμό και υπέγραψε σύμβαση με το Ινδικό Δημόσιο τον Σεπτέμβριο του 2018, το οποίο είχε εγκρίνει την Εταιρεία μας ως υποκατασκευαστή, θεωρώντας μας ως αναπόσπαστο μέρος εκτέλεσης της εν λόγω σύμβασης από την Ισραηλινή εταιρεία.
Το οικονομικό αντικείμενο της συμμετοχής της Εταιρείας μας ήταν περίπου 7.000.000 € για παροχή τεχνογνωσίας και περίπου 11.000.000 € για την κατασκευή του πυρομαχικού στο εργοστάσιο του Υμηττού.

Έτσι άρχισαν οι διαπραγματεύσεις με την ELBIT για τον καθορισμό των λεπτομερειών στην κατασκευή του πυρομαχικού και στη μεταφορά τεχνογνωσίας.
Πέντε συναντήσεις με εκπροσώπους της ELBIT, με αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες των ΕΑΣ και με τη Διεύθυνση του Εργοστασίου Υμηττού από τον Οκτώβριο 2018 έως και τον Ιανουάριο 2019 απέβησαν άκαρπες, και τούτο διότι ο Δ/ντης του Εργοστασίου Υμηττού κ.Καρκανέβατος, (σημερινός Δ/νων Σύμβουλος των ΕΑΣ, από 28 Φεβρουαρίου 2019) και οι συνεργάτες του αρνούνταν να κατασκευάσουν το πυρομαχικό στους προβλεπόμενους χρόνους από την κύρια σύμβαση, δηλώνοντας αδυναμία και ζητώντας παρατάσεις και επί πλέον, διότι εχαρακτήριζαν απαράδεκτα χαμηλού κόστους την αξία της υπό μεταφορά τεχνογνωσίας (7.000.000 €), παρά το γεγονός ότι τα ΕΑΣ από το 2014 είχαν κάνει την προσφορά αυτή, παρά το γεγονός, ότι η συμμετοχή μας στο διαγωνισμό του Ινδικού Δημοσίου έγινε με την αξίες αυτές, και παρά το γεγονός ότι η τεχνογνωσία αυτή είναι πεπαλαιωμένη και μη ζητήσιμη, γιατί έχει αντικατασταθεί παγκοσμίως από σύγχρονη και εξελιγμένη.
Δηλαδή μας πλήρωναν στην ουσία, για γνωστά χαρτιά, σχέδια κλπ και το πραναφερόμενο συνάφι των ΕΑΣ δεν εδέχετο τα χρήματα, θεωρώντας τα εξευτελιστικά. Τα χρήματα αυτά χάθηκαν οριστικά. Ποιός μπορεί έτσι ανεξέλεγκτα να ζημιώνει την Εταιρεία;

Οι αρνήσεις αυτές και η έλλειψη (σκόπιμα;) συνεργασίας με την ELBIT οδήγησαν στην οριστική απώλεια του Προγράμματος, με ζημία για τα ΕΑΣ ύψους περίπου 18.000.000 €, στις κάκιστες σχέσεις με την ELBIT, η οποία προχώρησε μόνη της στην εκτέλεση της Σύμβασης, χωρίς τα ΕΑΣ, ενημερώνοντας το Ινδικό Δημόσιο και βεβαίως οδηγώντας στο “μαύρο” τη σχέση της Εταιρείας μας με τους Ινδούς, πράγμα που από μόνο του
αποτελεί δυσαναπλήρωτο κενό.

Σημειώνω εδώ, ότι τα ΕΑΣ συμμετέχουν και σε άλλο διαγωνισμό του Ινδικού Δημοσίου, για άλλο πρόγραμμά του, ως prime contractor. Οι σχέσεις όμως με τους Ινδούς ήδη διαταράχτηκαν.
Δεν πρέπει να πληρώσει κάποιος για την τεράστια αυτή οικονομική και άυλη ζημιά των ΕΑΣ, με δεδομένο ότι η εν λόγω συμμετοχή της Εταιρείας μας είχε χαρακτηριστεί ως η πλέον σημαντική εξωστρεφής επιτυχία της;

Όλες οι προσπάθειες πήγαν στράφι από ανίκανους και ανίδεους
ανθρώπους.

Περίπτωση Γ:

Η Ελλάδα, από αρκετά χρόνια είχε την υποχρέωση έναντι της συνθήκης της Ottawa να καταστρέψει περίπου 650.000 νάρκες Κ/Π, με έντονη την απειλή προστίμων πολλών εκατομμυρίων ευρώ για μη συμμόρφωση της.
Μετά από πολλές διαδικασίες και αποτυχημένες προσπάθειες ετών, για την ολοκλήρωση του έργου αυτού, στο τέλος του 2017 υπεγράφη Σύμβαση μεταξύ των ΕΑΣ και του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΑΣΔΥΣ), μετά από σχετικές τροποποιήσεις για την καταστροφή των ναρκών.
Τα ΕΑΣ, λόγω της αντικειμενικής αδυναμίας να καταστρέψουν από μόνα τους τις νάρκες αυτές, γιατί η μέθοδος που διέθεταν ήταν πεπαλαιωμένη και μικρής ημερήσιας αποδοτικότητας (περίπου 1.200 νάρκες/ημέρα), και σχετικής αναγκαίας επένδυσης ύψους περίπου 2.000.000 € (χρήματα που δεν υπήρχαν), προχώρησαν σε σύμβαση σύμπραξης με την Ελληνική εταιρεία Soukos Robots, η οποία διέθετε μοναδική ευρεσιτεχνία για το σκοπό αυτό και είχε αναπτύξει το σύστημα “Castalia”, το οποίο καταστρέφει έως 10.000 νάρκες/ημέρα τηρώντας όλες τις προϋποθέσεις ασφαλείας και προστασίας του περιβάλλοντος.
Έτσι, μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου 2019, σε χρόνο λιγότερο από έξι μήνες, είχαν καταστραφεί περίπου 295.000 νάρκες υπό την εποπτεία της αρμόδιας επιτροπής του ΓΕΣ. Επιπλέον, για το σκοπό αυτό εκδόθηκαν 16 πρωτόκολλα αποστρατικοποίησης σύμφωνα με την προβλεπόμενη εγχώρια και διεθνή νομοθεσία. Η πράξη μας αυτή, αν και άκρως
επιτυχημένη, επικρίθηκε σφόδρα από εσωτερικούς παράγοντες της Εταιρείας, που, κατά τη γνώμη μου, εξυπηρετούσαν διάφορες σκοπιμότητες.

Η νέα Διοίκηση των ΕΑΣ που ανέλαβε καθήκοντα στις 28 Φεβρουαρίου 2019 σταμάτησε τη διαδικασία της αποστρατικοποίησης των ναρκών βρίσκοντας, δήθεν, πρόβλημα προστασίας του περιβάλλοντος, παρ’ ότι παρουσία τεχνικών της Εταιρείας και της αρμόδιας επιτροπής του ΓΕΣ στις 9 Μαΐου 2019 έγινε καταστροφή άλλων 4.200 ναρκών και ουδέν
απεδείχθη σχετικό με την προσβολή του περιβάλλοντος, στηριζόμενη σε αναλύσεις του “Δημόκριτου” πάνω σε δείγμα αμφισβητούμενης προέλευσης, όσον αφορά την περιεκτικότητα του σε ΤΝΤ.
Σαν να μην έφτανε αυτό, οι άνθρωποι αυτοί της Διοίκησης υπέβαλλαν και μήνυση εις βάρος του νομίμου εκπροσώπου της συμπράττουσας εταιρείας Soukos Robots και κατά του πρώην Δ/ντη του εργοστασίου Λαυρίου κ. Αντάρτη ως εποπτεύοντος τις σχετικές εργασίες, εναντίον
συναδέλφου τους δηλαδή, για προσβολή του περιβάλλοντος. Έτσι εξέφρασαν την “ευγνωμοσύνη” τους στους ανθρώπους, που σε λιγότερο από έξι μήνες αποστρατικοποίησαν περίπου το 50% των ναρκών εκτελώντας τη σχετική σύμβαση, παρουσία της αρμόδιας επιτροπής του Γενικού Επιτελείου Στρατού.

Διάφορες εμμονές της Διοίκησης αυτής και των συνεργατών της οδηγούν – με αποκλειστική της ευθύνη – σε ενδεχόμενη ματαίωση της εν λόγω σύμβασης. Αυτό σημαίνει νέα έκθεση της χώρας μας έναντι της συνθήκης της Ottawa και επαναφορά της απειλής προστίμων, πέρα από την προφανή ζημιά της Εταιρείας από τη μη ολοκλήρωση του έργου.

Αν όλα αυτά δεν είναι παραλογισμός, εμπάθεια, ιδεοληψία και ανικανότητα, τότε τι είναι;
Η νέα ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας πρέπει να δώσει άμεσα ιδιαίτερη προσοχή στο θέμα αυτό και να αναζητήσει τις ευθύνες που αναλογούν στην παρούσα Διοίκηση.
Πλήθος εγγράφων στοιχειοθετούν τις απόψεις που εκτέθηκαν ανωτέρω και για τις τρεις περιπτώσεις και μπορούν να αναζητηθούν στα αρχεία της Εταιρείας.

Πιστεύω ότι τέτοιες συμπεριφορές πρέπει να ελεγχθούν αρμοδίως.
Ίδωμεν.
Θεόφιλος Βασιλείου

π. Δ/νων Σύμβουλος ΕΑΣ ΑΒΕΕ


kerberos-hellas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου