ΣΧΟΛΙΑ ΑΡΘΡΩΝ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥ
Η τουρκική επιθετικότητα απορρέει από την άρνηση των ελληνικών κυβερνήσεων να υπερασπισθούν την εθνική κυριαρχία της χώρας.
Εάν η Ελλάδα επέκτεινε την Ελληνική υφαλοκρηπίδα και τον εθνικό εναέριο χώρο στα 12ν.μ., ως δικαιούται, βάσει του διεθνούς δικαίου της θάλασσας και στην συνέχεια ανακήρυσσε μονομερώς την Ελληνική ΑΟΖ, αλλά όχι μερικώς και τοπικά, αλλά εφάπαξ σε όλη την Ελληνική επικράτεια, σύμφωνα με τους χάρτες της “MARINE REGIONS” της ΕΕ, με απλή κατάθεση συντεταγμένων στον ΟΗΕ, σύμφωνα με την μέση γραμμή και δίχως καμία άλλη διαπραγμάτευση με γειτονικά κράτη, όπως δολίως αναφέρει η Ελληνική κυβέρνηση, ότι δήθεν απαιτείται και προθυμοποιείται ακόμα και με την ανίσχυρη Αλβανία να προχωρήσει στην Χάγη προς επίλυση της ΑΟΖ με Αλβανία, θα είχε κοπεί ο βήχας της Τουρκίας.
Εξάλλου ήδη διεξάγει υβριδικό πόλεμο έναντι της χώρας και δεν έχουμε να χάσουμε και τίποτα, ή μάλλον να κερδίσουμε, αφού θα ισοπεδώσουμε τις στρατιωτικές υποδομές της Τουρκίας με την πολεμική μας αεροπορία, η οποία υπερτερεί στον αέρα, εφόσον το επιτρέψουν και δοθεί η εντολή της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας, πράγμα που αμφιβάλλω, εφόσον ονειρεύεται διαπραγματεύσεις που μεταφράζονται σε επώδυνες εθνικές παραχωρήσεις.
Μόνον η έναρξη στρατιωτικής εισβολής και κατοχής των νησιών μας ( Ιόνια και Ανατολικού Αιγαίου) καθώς επίσης ηπειρωτικής χώρας (Θράκη, Ήπειρος, Θεσσαλία κλπ.) υπολείπεται προς το παρόν.
Τότε και μόνον τότε, θα δύναται η Ελληνική κυβέρνηση να εμποδίσει την Τουρκία, από το να διεκδικήσει οτιδήποτε εις βάρος της Ελλάδας, αποκαλύπτοντας τα άνομα και εγκληματικά σχέδιά της έναντι των νομίμων δικαιωμάτων της χώρας μας, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο της θάλασσας, η οποία όμως κυβέρνηση κωφεύει και σκοπίμως δεν τα διεκδικεί, ενώ θα καθιστούσε με τον τρόπο αυτό την Τουρκία διεθνή ταραξία και τρομοκράτη, εφόσον θα είχε αρνηθεί να προσέλθει στο αρμόδιο διεθνές δικαστήριο της θάλασσας UNCLOS 1982, με έδρα το Αμβούργο της Γερμανίας, προκειμένου να προβάλλει εκεί τις όποιες ενστάσεις της, χωρίς απειλές πολέμου “casus belli” κατά της Ελλάδας.
Η νομική εφεύρεση των συμβούλων του ΕΛΙΑΜΕΠ της Ελληνικής κυβέρνησης μερικής επήρειας νησιών, όπως με τον καθορισμό της ΑΟΖ με Ιταλία και Αίγυπτο, είναι έγκλημα κατά των Ελληνικών συμφερόντων και της πατρίδας, χαρίζοντας εθνική κυριαρχία σε ξένα κράτη και δημιουργώντας τις κατάλληλες νομικές συνθήκες για άτακτη υποχώρηση έναντι της Τουρκίας στο Αιγαίο, με την δήθεν νομιμοποίησης μέσω Χάγης που μεθοδεύουν, όπου πρόκειται να ηττηθούμε κατά κράτος, χωρίς καμία νομική δέσμευση της Τουρκίας, η οποία θα συνεχίσει να διεκδικεί, μέχρι τον οριστικό γεωπολιτικό μας αφανισμό ως κράτος και έθνος, του οποίου έπεται η ισλαμοποίηση και η πληθυσμιακή αλλοίωση της Ελλάδας με τους παράνους και αγνώστου αριθμού μουσουλμάνους λαθρομετανάστες εισβολείς, εντός δεκαετίας από σήμερα. Στην Αθήνα μόνον ο ένας στους τέσσερεις κατοίκους είναι αλλοδαπός, το οποίο μεταφράζεται σε τουλάχιστον 1,5 εκατομμύρια, εκ των οποίων οι 500.000 είναι τζιχαντιστές, έτοιμα να χύσουν το αίμα των ανυποψίαστων Ελλήνων πολιτών, όταν δοθεί η εντολή από την Τουρκία.
Η Γαλλική κυβέρνηση δήλωσε επισήμως πως απέτυχε την ενσωμάτωση στην Γαλλική κοινωνία των μουσουλμάνων της Γαλλίας. Τα συμπεράσματα δικά σας. Περιμένετε στην Ελλάδα να γίνει κάτι διαφορετικό;
Υπενθυμίζουμε, ότι η Τουρκία έχει καθορίσει την δική της ΑΟΖ στη Μαύρη Θάλασσα, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο της θάλασσας, βάσει της μέσης γραμμής και αυτό το προηγούμενο είναι που κάνει τον Ερντογάν να βλέπει εφιάλτες και να χάνει τον ύπνο του.
Αντιλαμβάνεστε λοιπόν, με ΝΑΤΟ και ΕΕ να προωθούν δυναμικά και εις βάρος των εθνικών μας συμφερόντων τη συνεκμετάλλευση στο Αιγαίο, τι θα συμβεί με τις έκνομες διεκδικήσεις της αναθεωρητικής Νέο-οθωμανικής Τουρκίας, στην περίπτωση διαπραγματεύσεων με Τουρκία στο αναρμόδιο δικαστήριο της Χάγης και όχι στο αρμόδιο δικαστήριο της θάλασσας.
Η Γερμανία υιοθετεί πλήρως τις θέσεις της Τουρκία και μιλά για “μαξιμαλιστικές” θέσεις της Ελλάδας στο Αιγαίο και ζητάει απευθείας διαπραγματεύσεις μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, εν μέσω κρίσης με το Oruc Reise.
Διαφαίνεται πλέον ο ναζιστικός άξονας Γερμανίας, Ιταλίας και Ισπανίας, κατά της Ελλάδας, ενώ μετά το ναυάγιο με τις Γαλλικές φρεγάτες και το άδειασμα της Γαλλίας από την κουτοπόνηρη και δίγλωσση Ελληνική κυβέρνηση, θα απολέσουμε στο τέλος και την Γαλλία από σύμμαχό μας.
Και σαν να μην έφθανε το “ναυάγιο” στο Συμβούλιο κορυφής της ΕΕ, που δεν ήταν απλώς ναυάγιο αλλά ο “Τιτανικός”, σύσσωμη η Ελληνική κυβέρνηση, δια στόματος του ΥΠΕΞ Δένδια δηλώνει καθόλα έτοιμη και πρόθυμη “για εποικοδομητικό διάλογο, αν η Τουρκία σταματήσει τις προκλήσεις”, μη εξαιρουμένου και του εκπροσώπου της κυβέρνησης κ.Πέτσα, ο οποίος δηλώνει στα ΜΜΕ τα ίδια, εφόσον η απόσυρση του Oruc Reise από τον Ερντογάν έχει “συνέπεια και συνέχεια”, την στιγμή που η Τουρκία δεν έχει παραιτηθεί από: την “Γαλάζια Πατρίδα”, την “αποστρατικοποίηση των νησιών”, το Τουρκολιβυκό μνημόνιο” και τα “180 Ελληνικά νησιά” τα οποία ισχυρίζεται η Τουρκία, ότι τους τα έχουμε κλέψει.
Ο Τούρκος πρόεδρος Ερντογάν, αμέσως μετά τη Σύνοδο κορυφής της ΕΕ, ανέβασε στο Google Maps τον χάρτη της Γαλάζιας Πατρίδας, ο οποίος διχοτομεί στην κυριολεξία το Αιγαίο.
“Ο Ερντογάν μετατρέπει την Τουρκία σε κινέζικο εξαρτημένο κράτος” (“Erdogan Is Turning Turkey Into a Chinese Client State”), τιτλοφορείται πολύ σημαντική ανάλυση του Foreign Policy.
Η Τουρκία μετατρέπεται σε γεωπολιτική οδό του “μεταξιού” της Κίνας, μέσω του Ναγκόρνο Καραμπάχ, με έξοδο προς Ευρώπη και απευθείας στη Μεσόγειο.
Η Κίνα είναι και όχι η Ρωσία το “δεκανίκι” του Ερντογάν και Δούρειος Ίππος στη Δύση, με ειλημμένες τις αποφάσεις του σχετικά με τον “τουρκικό ευρασιατισμό” και “παντουρκισμό”, ενώ όσοι προσπαθούν να επαναφέρουν την Τουρκία στη Δύση, ματαιοπονούν και αναμένεται πλέον, όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, θα επιχειρήσει η Τουρκία με τους συμμάχους της Ρωσία, Κίνα και Ιράν, να τινάξει το ΝΑΤΟ στον αέρα.
Και ερωτώ, γιατί Ελλάδα και Κύπρος δεν απείλησαν με άσκηση βέτο την διάσκεψη κορυφής, σε περίπτωση που δεν ληφθούν επώδυνα μέτρα κατά της Τουρκίας, προδίδοντας για άλλη μία φορά Ελλάδα και Κύπρο, ή μας θεωρούν δεδομένους ;
Είναι αδιανόητο, ότι “πεμπτοφαλαγγίτες” Έλληνες ευρωβουλευτές, πλην ελαχίστων (τριών), εξαιρέσεων, καταψήφισαν πρόταση χαρακτηρισμού των Γκρίζων Λύκων ως “τρομοκρατών”!
Μάλλον θα τους πέρασαν κατά λάθος για φιλανθρωπικό σύλλογο!
Ας μην μας θεωρεί η κυβέρνηση δεδομένους και ας μην πιστεύει πως “Ο κόσμος δεν ασχολείται”! με τα εθνικά θέματα, σύμφωνα με “Το πονηρό αφήγημα για να “προχωρήσουμε υπό οποιεσδήποτε συνθήκες σε συζητήσεις με την Τουρκία” και διαπραγματεύσεις για παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας με νομιμοποίηση μέσω παραπομπής των “διμερών διαφορών” (παράνομων τουρκικών διεκδικήσεων στο Αιγαίο) στο αναρμόδιο διεθνές δικαστήριο της Χάγης, όπου αναμένεται η ήττα της Ελλάδας, αφού δεν έχει τίποτα να κερδίσει αλλά μόνο να παραχωρήσει, ήτοι να χάσει, δεδομένου ότι η Τουρκία διεκδικεί όλο το Αιγαίο δημοσιεύοντας με απύθμενο θράσος στον τύπο, προκλητικό τουρκικό χάρτη με τουρκικές ονομασίες των νησιών σε όλο το Αιγαίο, μέχρι και την Σαλαμίνα τουρκική!
Tο κερασάκι στην τούρτα πρόσθεσε η βουλευτίνα της ΝΔ και αδερφή ή “mother” του Πρωθυπουργού κ. Κ. Μητσοτάκη, σχετικά με την μη επιβολή κυρώσεων στην Τουρκία, με την κραυγαλέα δήλωση, ότι "Δεν είναι αυτοσκοπός - Θέλουμε διάλογο".
Τολμά να τα λέει αυτά η εθνική μας Ντορούλα, μετά από όσα έχει εκστομίσει στο παρελθόν, όπως: “να δώσουμε λίγο Καστελόριζο να κρατήσουμε Ρόδο κλπ….” και αποδοχή μερικής ή και μηδενικής “επήρειας” (Ελληνική προδοτική εφεύρεση και άγνωστος όρος του διεθνούς διακαίου της θάλασσας) των Ελληνικών νησιών, ενώ οι δηλώσεις της περί διεθνούς δικαίου (εννοεί το αναρμόδιο διεθνές δικαστήριο της Χάγης και όχι το αρμόδιο διεθνές δικαστήριο της θάλασσας), της εθνικής μας ΥΠΕΞ Μπακογιάννη, είναι παραμύθια της Χαλιμάς για μικρά παιδιά.
“Οι κυρώσεις δεν είναι αυτοσκοπός. Το ζητούμενο είναι η Τουρκία να καθίσει στο τραπέζι και να συζητήσουμε, βάσει διεθνούς δίκαιου, για την υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ. Ο Ερντογάν πρέπει να πάρει μια απόφαση: να ακολουθήσει τους διεθνείς κανόνες ή να συνεχίσει την αναθεωρητική του πολιτική και να έρθει αντιμέτωπος με ολόκληρη την διεθνή κοινότητα”.
@έστηκε ο Ερντογάν για την διεθνή κοινότητα!
Τελικά το ζητούμενο για την εθνική μας ΥΠΕΞ Μπακογιάννη είναι διάλογος με Τουρκία “πάση θυσία” και “υπό οποιεσδήποτε συνθήκες”, ο οποίος μεταφράζεται στα νεοελληνικά, σε επώδυνες εθνικές παραχωρήσεις έναντι της Τουρκίας, “ε ας πάρουν οι Τούρκοι και λίγο Καστελόριζο!....”
Πως θα συζητήσουμε με την Τουρκία, όταν δεν έχουμε επεκτείνει τα χωρικά μας ύδατα και την υφαλοκρηπίδα μας στα 12ν.μ. και δεν έχουμε ανακηρύξει ΑΟΖ σε όλη την ελληνική επικράτεια, σύμφωνα με την μέση γραμμή και το δίκαιο της θάλασσας UNCLOS 1982 και κατάθεση συντεταγμένων στον ΟΗΕ και τους χάρτες MARINE REGIONS της ΕΕ, όπως δικαιούμαστε, αλλά εφευρίσκει η Ελληνική κυβέρνηση ανύπαρκτους διεθνείς και επικίνδυνους για την εθνική μας ασφάλεια όρους “μερικής επήρειας” νήσων, όπως προέβη στην περίπτωση καθορισμού της ΑΟΖ με Ιταλία, ως προηγούμενο, ήτοι στρώνοντας τον δρόμο των διεκδικήσεων της Τουρκίας μέσω Χάγης, προς διεθνή δήθεν νομιμοποίησης και αναγκαστική αποδοχή των τετελεσμένων του αναρμοδίου δικαστηρίου της Χάγης και όχι του μόνου αρμοδίου δικαστηρίου της θάλασσας με έδρα το Αμβούργο της Γερμανίας, υποχρεώνοντας την Τουρκία να καταθέσει τις όποιες διαφωνίες της στο διεθνές δικαστήριο της θάλασσας και όχι συζητήσεις με κατάληξη στη Χάγη, όπως θέλει διακαώς η Τουρκία με την πρόθυμη και υποχωρητική Ελληνική κυβέρνηση.
Αποσιωπά, ενώ γνωρίζει σαφώς η κ Μπακογιάννη, ότι ο Ερντογάν και το βαθύ κράτος της Τουρκίας ετοιμάζει εδώ και χρόνια σχέδια για "Ισλαμικό ΝΑΤΟ" ή αλλιώς “Συνομοσπονδία Ισλαμικών Χωρών της Asrica (Ασία-Αφρική) ” με έδρα την Κωνσταντινούπολη, η οποία θα περιλαμβάνει 61 χώρες και θα είναι η διασφάλιση της ηγετικής δράσης του ισλαμικού κόσμου ως υπέρτατη δύναμη, ενώ ΕΕ-ΗΠΑ κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου κανονικά.
Και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά η Ελληνική κυβέρνηση ανακοίνωση μία επένδυση κατασκευής Ελληνικού Ηλεκτρικού Αυτοκινήτου “Next eKobina car” από μία επενδυτική εταιρεία με έδρα την Ολλανδία, η οποία εξαγόρασε μία χρεοκοπημένη Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, από Σκοπιανούς επενδυτές αλβανικής καταγωγής και μαύρα ματωμένα χρήματα του Κοσσόβου, οι οποίοι “θα επενδύσουν” 100.000.000 Ευρώ, όχι δικά τους χρήματα, αλλά χρήματα τα οποία θα λάβουν ως επιδότηση από τα Ταμεία της ΕΕ, δηλαδή με χρήματα του φορολογούμενου Έλληνα πολίτη τζάμπα μάγκες οι γυφτοσκοπιανοί επενδυτές, με ονομαστική χώρα προέλευσης “Μακεδονία”, ενώ στην Γερμανία δεν πρόκειται να πάρουν δραχμή, με πρωταγωνιστικό ρόλο και πάλι στελέχους της Γερμανικής SIEMENS.
Η Γερμανική COSMOTE φέρνει πρώτη στην Ελλάδα το 5G, για το οποίο γίνεται πολύς λόγος τελευταία και δικαιολογημένα, διότι αποδεδειγμένα αλλοιώνει το ανθρώπινο DNA καθώς επίσης συνδέεται με πολλούς θανάτους στο Wuhan της Κίνας, σε συνδυασμό με τον COVID-19. Σημειώνεται ότι στην Αγγλία έχουν γίνει πάρα πολλές επιθέσεις πολιτών κατά εγκαταστάσεων κεραιών κλπ. τεχνολογίας 5G, εάν και η τεχνολογία 4G δεν είναι εντελώς ακίνδυνη για τον άνθρωπο, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό, όσο το 5G τουλάχιστον. Εάν τελικά εφαρμοσθεί το 5G, το μέλλον της ανθρωπότητας διαγράφεται αβέβαιο!
Τυχαίο και αυτό;
“Σε αποκαλύψεις αναφορικά με την ταυτότητα των δήθεν επενδυτών της αόρατης & πτωχευμένης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας «Next e.go» που κατασκεύαζε ηλεκτρικά αυτοκίνητα προχώρησε ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος στη Βουλή, ζητώντας να του εξηγήσει ο πρωθυπουργός γιατί βοηθάει αυτούς και όχι κάποια ελληνική εταιρία από τις τουλάχιστον δύο που έχουν αναπτύξει ανάλογα οχήματα.
Ο Κ.Βελόπουλος αποκαλύπτει ότι πίσω από την εταιρία βρίσκεται ο Σκοπιανός αλβανικής καταγωγής Nazif Destani, ο οποίος μάλιστα έχει βραβευτεί και από τον πρώην πρωθυπουργό των Σκοπίων, Νικολά Γκρουέφσκι και μαζί με το πρώην μεγαλοστέλεχος της SIEMENS Ali Vezvai διευθύνουν το Ολλανδικό fund ND GROUP Industrial BV το οποίο αγόρασε την πτωχευμένη μητρική «e.GO Mobile AG» και δημιούργησε τη «Next e.go», η οποία υποτίθεται θα επενδύσει στην Ελλάδα. Μάλιστα, αυτό συνέβη μόλις πριν 3 μήνες, τον Σεπτέμβριο.
Μάλιστα στην ND GROUP υπάρχει έντονο «αλβανικό άρωμα» καθώς πολλά στελέχη είναι εμφανώς αλβανικής καταγωγής όπως ο αρχιλογιστής Islam Ceka.”
Γιατί η Ελληνική γραφειοκρατία και το Ελληνικό κράτος δεν στήριξε έως σήμερα της προσπάθειες της Ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά την σαμποτάριζε και από πάνω.
Παραδείγματα πολλά, αλλά αυτά είναι τα ελάχιστα παραδείγματα που έγιναν γνωστά στον τύπο, όπως π.χ.:
1. Tην “μετανάστευση” της εταιρείας DEFKALION (Defkalion Green Technologies SA) στον Καναδά. “Η εφεύρεση του αιώνα εγκατέλειψε την Θράκη”.
“Ελλάδα της κρίσης μοιάζει απελπιστικά με το κουτί της Πανδώρας: μύρια κακά και μόνο ένα καλό – η ελπίδα – ήρθαν στο φως. Η έσχατη τραγωδία μας είναι πως ακόμη και αυτή την ελπίδα αποδεικνυόμαστε ανίκανοι να την κρατήσουμε στα χέρια μας και τη διώχνουμε στα πέρατα της Γης. Για τι πράγμα μιλάμε; Για το καυτότερο μυστικό του πλανήτη, την πηγή αστείρευτης ενέργειας. Πρόκειται για την «ψυχρή σύντηξη» που, όπως σας αποκαλύψαμε έναν χρόνο πριν (βλ. www.tovima.gr/science/article/
”ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ” ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΠΑΤΕΝΤΑ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ.
Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΤΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΝΑ ΤΟ ΣΝΟΜΠΑΡΟΥΜΕ ΚΡΗΤΙΚΑΡΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΘΥΡΟΥ ΤΟΥ ΡΟΥΣΦΕΤΙΟΥ,ΤΗΣ ΕΚΔΟΥΛΕΥΣΗΣ .
ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΦΥΓΕ Η ΕΝ ΛΟΓΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (ΚΑΝΑΔΑ) ΧΩΡΑ ΠΡΟΤΩΠΟΡΙΑΚΗ ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΙΔΕΕΣ ΟΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΙΜ ΚΑΙ Η ΕΝ ΛΌΓΩ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΙ ΔΙΑ ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΝΑΔΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΡΔΙΩΤΙΚΟ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΔΕΝ ΑΜΕΙΒΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΕΛΠΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΦΕΥΓΕΙ ΕΞΩ ΣΤΑ ΠΕΡΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ…”
2. Η "εφεύρεση" του Πέτρου Ζωγράφου που αλλάζει τον κόσμο.
“Μία εφεύρεση που χρησιμοποιεί ως καύσιμο το νερό, (πόσιμο ή υφάλμυρο), και κράμα υλικών και φιλοδοξεί να αλλάξει όλα όσα ξέραμε μέχρι σήμερα για την παραγωγή ηλεκτρισμού καθώς και για την παραγωγή υδρογόνου ως καύσιμη ύλη για τη λειτουργία βενζινοκινητήρα και να λύσει το ενεργειακό πρόβλημα. Επινοήθηκε από μια ελληνική ερευνητική ομάδα με επικεφαλή τον ερευνητή και εφευρέτη Πέτρο Ζωγράφο που ασχολήθηκε από το 1980 με την έρευνα των ραδιοσυχνοτήτων και των ηλεκτροφασματικών εφαρμογών. Το zougla.gr αναδεικνύει αυτή την εντυπωσιακή ανακάλυψη με σκοπό να επακολουθήσει η αναγνώριση από την επιστημονική κοινότητα και να καλυφθεί η… απόσταση μεταξύ των επιστημονικών εργαστηρίων και της παραγωγής και διάθεσης στο ευρύ κοινό της εφαρμογής, με προφανή οφέλη για όλο τον κόσμο.”
O “ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΕΣΛΑ” KAI OI ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
“Η Τεχνολογία της Ερευνητικής Ομάδας με συντονιστή τον Πέτρο Ζωγράφο είναι η πλέον κατάλληλη για εφαρμογή:
- Στην ηλεκτροδότηση κατοικιών, είτε συνδεδεμένων με δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας, είτε εκτός δικτύου (όπως νησιά, απομονωμένοι οικισμοί, εξοχικές κατοικίες, κλπ).
- Στην ηλεκτροδότηση κάθε είδους εργοστασίων.
- Στην τροφοδοσία κάθε είδους ηλεκτροκινούμενης μηχανής (αυτοκίνητα, αεροπλάνα, τραίνα, πλοία).
- Στην τροφοδοσία κάθε είδους μηχανής εσωτερικής καύσεως (αυτοκίνητα, αεροπλάνα, τραίνα, πλοία).”
“Οι πρωτοπόροι, οι ερευνητές και οι θεωρητικοί της Ελεύθερης Ενέργειας πιστεύουν πως μπορούν να ανοίξουν μια πύλη σε μια πηγή ανεξάντλητης ενέργειας, προσιτή στον καθένα μας και μάλιστα χωρίς περιβαλλοντικές επιπτώσεις, δηλαδή καθαρή και φθηνή, αν όχι δωρεάν. Οραματίζονται μια μέρα που οι άνθρωποι δεν θα ανησυχούν πλέον για την εξασφάλιση της ενέργειας που χρειάζονται ούτε κι αν ο αέρας είναι καλός για να τον αναπνεύσουν. Δεν θα ανησυχούν αν θα έχουν ή όχι χρήματα για την ενέργεια τους, ούτε και θα είναι εξαρτημένοι από μονοπώλια. Έναν νέο κόσμο ενεργειακά αυτάρκη, όπου δεν θα υπάρχει λόγος να πολεμάμε για το πετρέλαιο…”
3. Το υδρογονοκίνητο Ελληνικό αυτοκίνητο με fuel cell της εταιρείας Tropical. To Citycar είναι το υβριδικό ηλεκτροκίνητο της Tropical!
Ο Έλληνας εφευρέτης των συστημάτων υδρογόνου:
“Το όνομα Γιώργος Λάγιος ίσως δεν λέει κάτι στον αναγνώστη αυτού του κειμένου. Κι όμως, αν ως Πολιτεία είχαμε έστω και την ελάχιστη βούληση να αξιοποιήσουμε προς όφελός μας τους Έλληνες επιστήμονες και να στηρίξουμε τις τεχνολογικές καινοτομίες, ο Γιώργος Λάγιος θα ήταν γνωστός σε όλη την Ελλάδα ως ένας από τους ανθρώπους που άλλαξαν τα δεδομένα της ενεργειακής εξάρτησης της χώρας από τα ορυκτά καύσιμα”
“Κυβερνήσεις, αυτοκινητοβιομηχανίες και εταιρίες πετρελαιοειδών (ειδικά όσες κατοικοεδρεύουν στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού) έχουν ήδη καταλήξει στο συμπέρασμα πως το μέλλον κρύβεται στο υδρογόνο.”
“Στο δύσκολο ενεργειακά καιρό που διανύουμε, ένα όχημα ανεξάρτητο από ορυκτά καύσιμα είναι μια γοητευτική εναλλακτική. Σήμερα, η υδρογονοκίνηση είναι πιο επίκαιρη από ποτέ, κι εμείς οδηγούμε το ελληνικό υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο.
Κανείς δεν μπορεί να μας βεβαιώσει ότι το υδρογόνο θα αποτελέσει τη βέβαιη λύση για το μέλλον της αυτοκίνησης, ωστόσο αρκετοί κατασκευαστές έχουν ασχοληθεί με τα Fuel Cell (κυψέλες καυσίμου υδρογόνου). Με το πρώτο στοιχείο του περιοδικού πίνακα, το H2, έχουν πειραματιστεί εντατικά τόσο στην GM (με διάφορα πρωτότυπα να γεμίζουν τα περίπτερα στις διεθνείς Εκθέσεις) όσο και οι Γερμανοί της Mercedes (A-Class) και της BMW (υδρογονοκίνητη Σειρά 7). Στην Ελλάδα σοβαρή δουλειά γίνεται στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας στον τομέα της έρευνας πάνω στις μεμβράνες ανταλλαγής πρωτονίων, την καρδιά μιας κυψέλης καυσίμου, από τους καθηγητές κ.κ. Νεοφυτίδη, Καλλίτση και Γρηγορίου. Από την άλλη μεριά, ο πρώτος Έλληνας που έκανε πράξη την κίνηση με υδρογόνο είναι ο κ. Γιώργος Λάγιος, ιδιοκτήτης της εταιρείας Tropical με έδρα το Περιστέρι.”
4. Το πετυχημένο “PONY” της NAMCO (https://www.namco.gr; “το PONY® παρουσιάστηκε στην Ινδία, σαν το ορθολογιστικό αυτοκίνητο, πολύ χαμηλού κόστους και εξέπληξε την ΤΑΤΑ, και την MAHINDRA & MAHINDRA δημιουργώντας το έδαφος για πιο οικονομικά οχήματα που κατασκευάζονται τοπικά.”, Αποκάλυψη: Επιστρέφει το Pony)
DYNATEC - PONY® is manufactured using DYNAMIC TECHNOLOGIES (DYNATEC®) in modular and expanding units.
ΠΑΤΕΝΤΕΣ:
UNIPLATFORM - A modular multi-platform, which it can mount 17 various superstructures (bodies) on the one and the same UNIPLATFORM®, saving greatly production costs, POWERMASTER - POWERMASTER PORTAL AXLES WITH REDUCERS AT EACH DRIVE –ENDFor mountains, mining and tough terrains, where strength and flexibility are necessary. International POWERMASTER portal axles, with high ground clearance specially built for the most rough and mountainous terrain,
POLY 3-WHEELER - The 3-wheeler POLY® comes to gradually replace the millions of Indian tuc-tuc Diesel 3-wheelers, which roam the developing world by polluting and literally suppressing the environment of large saturated cities such as Cairo, Jakarta and New Delhi, but not only. POLY® drastically reduces CO2 emissions, the main pollution factor, a real plague for these cities! POLY® has already received approval and distinction in Cairo from experts in this field. The project includes design and construction of the vehicle’s chassis, as well as the installation of engines (CNG, Electro, Bi-Fuel) to produce a cheap and environmentally friendly vehicle,
Electro-STAR - NAMCO and its R & D department, following the technological trend towards new energy sources, installed an electric motor on the PONY® vehicle.
The tests, conducted by the scientific staff of the “HERACLES” Applied Innovation Lab, were 100% successful, and Electro-STAR PONY® is getting ready for production. Thus placing NAMCO in a particular category, that of electric vehicle manufacturers., ),
Ιστορικό: “Oταν κατασκευάστηκε το πρώτο Pony και κάλεσαν τον τότε Υπουργό Βιομηχανίας να το δει, όχι απλά δεν πάτησε ποτέ το πόδι του στο εργοστάσιο, αλλά τους απάντησε ότι η Ελλάδα δεν πρόκειται ποτέ να φτιάξει αυτοκίνητο. «Γιατί?», θα αναρωτιέστε. Γιατί απλούστατα το ελληνικό κράτος εισέπραττε πολλαπλάσια χρήματα φορολογώντας τις εισαγωγές, οπότε δεν είχε κανέναν λόγο να ενθαρρύνει την εγχώρια παραγωγή. Κάπως έτσι βυθίστηκαν όλες οι προσπάθειες για ένα αυτοκίνητο «Made in Greece», όπως τα εργοστάσια της Opel και Nissan μεταξύ άλλων, αφού στην πρώτη τρικυμία έμεναν μόνοι και αβοήθητοι. Και η τρικυμία ήρθε για την Namco μέσω του συνδικαλισμού. “
“Η Namco επιβίωσε όλα αυτά τα χρόνια πουλώντας τεχνογνωσία για την δημιουργία «βιοτεχνικού χαρακτήρα αυτοκινητοβιομηχανιών» σε εργοστάσια της Αφρικής και της Ασίας”.
5. Τα αυτοκίνητα-ρέπλικες RCH 356 και 550 της PORSCHE, της ελληνικές εταιρείας που κατασκευάζει με έδρα την Κατερίνη,. (www.replicarhellas.com)
Τα αυτοκίνητα κατασκευάζονται εξ' ολοκλήρου στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Κατερίνη, έτοιμα να ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό οδηγό-συλλέκτη.
6. Το ελληνικό hypercar Chaos των 3.000 ίππων, του Σπύρου Πανόπουλου με τεχνολογία της NASA.
“To Chaos είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από εξωτικά υλικά και σε προγράμματα CAD, παίρνοντας κίνηση από έναν twinturbo 10κύλινδρο σε σχήμα V -περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών- κινητήρα 4.0 λίτρων (3.998 κ.εκ. για την ακρίβεια) και αποδίδοντας -με χρήση 100άρας βενζίνης- 2.000 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. Με καύσιμο E85 (βιοαιθανόλη) και μεγαλύτερα τούρμπο, η απόδοση ανεβαίνει στους 3.000 ίππους και το όριο στις 12.000 σ.α.λ., με τη συμπίεση να βρίσκεται σε αμφότερες τις περιπτώσεις στο 12,3:1!
To monocoque σασί του ελληνικού hypercar (το λέμε και στάζουμε υπερηφάνεια) τώρα, δεν κατασκευάζεται από κάτι «κοινότυπο», όπως ανθρακονήματα. Το Zylon χρησιμοποιείται στη σύνθεση του πλαισίου. Η χημική του ονομασία είναι κρυσταλλική πολυοαξαζόλη και εμφανίζει 1,6 φορές μεγαλύτερη αντοχή από το Kevlar, όντας παράλληλα ελαφρύτερο. Χρησιμοποιείται ευρέως στα αγωνιστικά ιστιοπλοϊκά και την Formula 1, ενώ όλο και περισσότερο κερδίζει έδαφος στην κατασκευή αλεξίσφαιρων γιλέκων. Ο πιο φημισμένος τομέας, ωστόσο, κινείται πολύ ψηλότερα. Στα όρια της στρατόσφαιρας…”
“Το Chaos ευελπιστεί να γίνει ό,τι πλησιέστερο έχει δει αυτοκίνητο σε διαστημόπλοιο, επιταχύνοντας στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερο από 2 δλ. και ξεπερνώντας τα 500 χλμ./ώρα τελικής!”
Chaos με Ελληνική πατέντα για ανθρακονημάτινες μπιέλες!
7. Το πρωτοποριακό ελληνικό αυτοκίνητο παντός εδάφους 4x4 του Κορρέ – Korres Project P4 / www.korresproject.gr;
KorresP4: The engineering and technology that make our low cost, all-terrain truck/tractor possible. 15 years, 4 prototype vehicles, over US $3 million invested.
Μπαίνει στην παραγωγή το 2019 το Korres P4.
https://www.youtube.com/watch?
KORRES P4 ASSEMBLY
26 Φεβ 2014
https://www.youtube.com/watch?
Ελληνικό αυτοκίνητο Κορρές Project 4
13 Ιαν 2015
https://www.youtube.com/watch?
The Korres Project P4 Car: Daily Planet
22 Ιαν 2018
https://www.youtube.com/watch?
Partner: Korres Engineering
16 Αυγ 2020
8. ΟΠΛΙΤΗΣ: Το Ελληνικό τεθωρακισμένο 4×4 της EODH (https://doureios.com; )
“Κύρια επιδίωξη της νέας σχεδίασης είναι η δημιουργία μιας βασικής πλατφόρμας μέγιστου μικτού βάρους 12 τόνων με ωφέλιμο φορτίο 2 τόνων, ευκολοπροσάρμοστης σε διαφορετικούς ρόλους, με κύρια χαρακτηριστικά την Στρατηγική και Τακτική ευκινησία, την μεγάλη αξιοπιστία και επιχειρησιακή ετοιμότητα με τις μικρότερες δυνατές απαιτήσεις σε Διοικητική Μέριμνα, την υψηλή επιβιωσημότητα και την δυνατότητα διεξαγωγής επιχειρήσεων κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Η EODH υποστηρίζει ότι το τελικό προϊόν προσφέρεται με απολύτως λογικό κόστος και χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση, την ασφάλεια και την εργονομία για το πλήρωμα και την μεταφερόμενη ομάδα.”
Η εν λόγω εταιρεία έχει μεγάλη εξειδίκευση στις θωρακίσεις αρμάτων μάχης και ΤΟΜΑ, ενώ έχει κάνει πρόσφατα βελτιωμένη οικονομική πρόταση αναβαθμίσεως του ΛΕΩΝΙΔΑΣ με νέο πύργο παρουσίασε η EODH, η οποία θα επιφέρει κατακόρυφη αύξηση των επιχειρησιακών δυνατοτήτων με ελάχιστο κόστος (εκτιμάται σε 1 εκατ. Ευρώ ανά μονάδα, ενώ για τα δωρεάν αμερικανικά Bradley ζητούν οι Αμερικανοί 5 εκατ. ανά μονάδα) και συντομότερους χρόνους υλοποίησης.
Υπογραμμίζεται ότι η ελληνική EODH είναι από τις ελάχιστες ξένες εταιρείες που έχουν προσκληθεί για συνεργασία από την Γερμανική KraussMaffei, προς αντικατάσταση του Leopard2 και του VBL!
Τι θα πράξει η Ελληνική κυβέρνηση;
Θα προωθήσει τα ισραηλινά 4x4, για κατασκευή στις εγκαταστάσεις της ΕΛΒΟ, ισραηλινών συμφερόντων πλέον και όχι το πρωτοποριακό ελληνικό τεθωρακισμένο 4×4 της EODH!
9. Το υπερ-αυτοκίνητο από Έλληνα σχεδιαστή ετών 23 στο Μάντσεστερ
https://www.youtube.com/watch?
Το υπερ-αυτοκίνητο από Έλληνα στο Μάντσεστερ
29 Ιαν 2020
Υπενθυμίζουμε ότι Έλληνες σχεδιαστές αυτοκινήτων, διάσημοι, παλαιοί και νέοι “υπογράφουν” ορισμένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα αυτοκινήτων, τα οποία δυστυχώς δεν κατασκευάζονται στην Ελλάδα, αλλά στο εξωτερικό.
Η Ελληνική κυβέρνηση θα μπορούσε να θέσει εθνικούς στόχους για ένα ελληνικό τεθωρακισμένο όχημα στρατιωτικού τύπου 4x4, αντίστοιχο εθνικό στρατιωτικό φορτηγό, UAV, DRONES, “Εθνικό πλοίο” ελληνικής σχεδίασης κορβέτα/φρεγάτα κλάσης Als Class 100 (δυστυχώς η ελληνική κορβέτα Als Class 100 έμεινε στα χαρτιά του ΓΕΝ, λόγω αβουλίας της πολιτικής ηγεσίας και αφωνίας της στρατιωτικής ηγεσίας ), εθνικό mini υποβρύχιο (υφίστανται σχέδια τα οποία ήθελαν να αγοράσουν οι Κινέζοι), εθνικό παθητικό ραντάρ (υπάρχει σχετική μελέτη για το ραντάρ “ΑΡΑΧΝΗ”, αλλά δεν προχώρησε ποτέ, λόγω επέμβασης ξένης δύναμης) , ελληνικό πολεμικό αεροσκάφος πέμπτης γενιάς, ελληνικές έξυπνες τορπίλες, έξυπνα πυρομαχικά, αιωρούμενα πυρομαχικά, πυρομαχικά με σένσορες και πτερύγια ελέγχου κατεύθυνσης πυραυλοκινητήρων στερεών καυσίμων κ.α. πολλά, έχοντας όμως ένα εθνικό όραμα και όχι υποτέλεια έναντι των ξένων και της Τουρκίας.
Όλα τα ανωτέρω είναι στα πλαίσια των δυνατοτήτων των Ελλήνων επιστημόνων και τεχνικών, εφόσον όμως υπάρξει πολιτική βούληση, προγραμματισμός και σωστή χρηματοδότηση, σε συνεργασία με ελληνικά και ξένα πανεπιστήμια, ερευνητικά ιδρύματα και εταιρείες, με μεταφορά της απαραίτητης τεχνογνωσίας “know how” και σχεδιασμός εθνικής παραγωγής ή συμπαραγωγής σε πρώτη φάση.
Ας μην ξεχνάμε το γεγονός, ότι οι Γάλλοι μας πρότειναν πριν από μερικά χρόνια συμπαραγωγή των RAFALE, με εγκατάσταση γραμμής συμπαραγωγής στην Ελλάδα, στην περίπτωση αγοράς ικανού αριθμού RAFALE, αλλά οι Ελληνικές κυβερνήσεις αγνόησαν την πρόταση.
Παραμένει όμως το ερώτημα γιατί αυτή η εμμονή της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη για συνομιλίες και διαπραγματεύσεις με Τουρκία και στη συνέχεια Χάγη, ενώ “δεν έχουμε απομακρυνθεί από το ενδεχόμενο ενός θερμού επεισοδίου με την Τουρκία”, σύμφωνα με τον σύμβουλο του πρωθυπουργού κ. Α. Συρίγο και την στιγμή που αλλάζει η στάση των ΗΠΑ έναντι του Ερντογάν με επιβολή κυρώσεων λόγω των S-400, ενώ η Διοίκηση των ΗΠΑ, σύμφωνα με άρθρα των MME των ΗΠΑ, εκφράζουν την άποψη, ότι: “Είναι καιρός να εγκαταλείψουμε την Τουρκία!”;
Η υπόθεση της κατασκοπείας των Ελληνικών νησιών Καστελόριζο, Ρόδο και Κάλυμνο, ίσως και άλλων νησιών, παίρνει νέες διαστάσεις με τις εξελίξεις να είναι ραγδαίες, μετά τις αποκαλύψεις - σοκ για την εθνική ασφάλεια της χώρας, του μάγειρα κατάσκοπο, ότι “Οι Τούρκοι μου ζητούσαν κωδικούς πλοίων του ΠΝ” .
Είναι ξεκάθαρο και δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός ή στρατιωτικός για να καταλάβεις τι ετοιμάζουν οι Τούρκοι, ήτοι: Απόβαση και κατάληψη ελληνικών νησιών, προκειμένου να σύρουν την Ελληνική κυβέρνηση σε διαπραγματεύσεις, με συνέπεια επώδυνες εθνικές παραχωρήσεις.
Γιατί η Ελλάδα δεν επιβάλλει κυρώσεις στην Τουρκία και διακοπή των εμπορικών σχέσεων και εισαγωγής προϊόντων από την Τουρκία, την στιγμή που τα ΗΑΕ έχουν επιβάλλει embargo στα Τουρκικά προϊόντα, ενώ η κυβέρνηση συνεχίζει να αγοράζει και να προβάλλει στην ΕΤ Τουρκικά σίριαλ, πλύσης εγκεφάλου και αποχαύνωσης των Ελλήνων;
Γιατί δεν προχωρά η Ελληνοινδική αμυντική συμμαχία με Ινδικά πολεμικά πλοία στο Αιγαίο, απέναντι στα Τουρκικά και Πακιστανικά;
Η Ινδία είναι αναδυόμενη οικονομική και στρατιωτική υπερδύναμη και φιλικά προσκείμενη προς την Ελλάδα.
Πρέπει η Ελλάδα να αντιδράσει εδώ και τώρα, με άμεση επέκταση της Ελληνικής υφαλοκρηπίδας και του εθνικού εναέριου χώρου στα 12ν.μ., με παράλληλη ανακήρυξη της Ελληνικής ΑΟΖ σε όλη την επικράτεια και όχι μερικώς και τοπικά, με κατάθεση συντεταγμένων στον ΟΗΕ, πριν από τον πόλεμο που στην ουσία ήδη διεξάγει η Τουρκία έναντι της Ελλάδος, με τελική κατάληξη την στρατιωτική εισβολή και κατοχή ελληνικού εθνικού εδάφους (νησιά, Θράκη, Μακεδονία, κλπ).
Δεν υπάρχει πλέον άλλος χρόνος για χάσιμο!!!
Η Ελλάδα κινδυνεύει από την Τουρκία, λόγω της ανεξήγητης αδράνειας της Ελληνικής κυβέρνησης.
Είναι όμως ανεξήγητη η αδράνεια της Ελληνικής κυβέρνησης ή πρόκειται για ειλημμένες αποφάσεις οδυνηρών εθνικών παραχωρήσεων έναντι της Τουρκίας, με “διάλογο υπό οποιεσδήποτε συνθήκες”, προκειμένου τι; “Nα μοιράσουμε με τους Τούρκους τι διάολε”; “Να μοιράσουμε την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη, την πραγματική ή δυνητική της Ελλάδος και την Κύπρου;”;
Ελπίζω και εύχομαι να διαψευσθώ!
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΠΑΖΗΣ
ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ
8/12/2020 - 12:25 | Τελευταία ενημέρωση: 19/12/2020 - 15:00
Αδιανόητο: Οι Έλληνες ευρωβουλευτές -πλην τριών- καταψήφισαν πρόταση χαρακτηρισμού των Γκρίζων Λύκων ως «τρομοκρατών»!
17/12/2020 - 23:34 | Τελευταία ενημέρωση: 18/12/2020 - 10:36
Επιχείρηση «Βαλκανιζατέρ»: Σκοπιανοί αλβανικής καταγωγής πίσω από το «Next eKobina car» - Ο ρόλος στελέχους της SIEMENS
Τι αποκάλυψε ο Κ.Βελόπουλος στη Βουλή
Newsroom
email: info@pronews.gr
Ελληνοτουρκικά 19.12.2020 - 13:26
Μπακογιάννη για τη μη επιβολή κυρώσεων στην Τουρκία: "Δεν είναι αυτοσκοπός - Θέλουμε διάλογο"
Ελληνοτουρκικά 17.12.2020 - 18:56
Σχέδια για "Ισλαμικό ΝΑΤΟ" ετοιμάζει ο Ερντογάν με έδρα την Κωνσταντινούπολη
Featured - Εξωτερική πολιτική - Τουρκία
Όλο το Αιγαίο, μέχρι και η Σαλαμίνα τουρκική; Προκλητικός χάρτης του…
newsroom | 19/12/2020 12:05
Εσωτερική Ασφάλεια 19.12.2020 - 17:30
Ενημερώθηκε στις: 19.12.2020 - 17:41
«Έσπασε» ο μάγειρας- κατάσκοπος και αποκάλυψε: «Οι Τούρκοι μου ζητούσαν κωδικούς πλοίων του ΠΝ»
Ελληνοτουρκικά 19.12.2020 - 11:08
Ενημερώθηκε στις: 19.12.2020 - 12:25
Απύθμενο τουρκικό θράσος: Προωθούν χάρτη με τουρκικές ονομασίες νησιών σε όλο το Αιγαίο
Main - Άμυνα & Ασφάλεια - Τουρκία
Ποια Ρωσία, η Κίνα είναι το “δεκανίκι” του Ερντογάν και Δούρειος Ίππος στη Δύση
dpoint | 18/09/2020 19:20
“Αυτό δεν ήταν απλά ναυάγιο, αλλά ο Τιτανικός”! Ο δήμαρχος Καλυμνίων γράφει για την ευρωπαϊκή κοροϊδία
19/12/2020 | 06:15
“Ο κόσμος δεν ασχολείται”! Το πονηρό αφήγημα για να “προχωρήσουμε υπό οποιεσδήποτε συνθήκες” σε συζητήσεις με την Τουρκία!
18/12/2020 | 06:30
“Δεν έχουμε απομακρυνθεί από το ενδεχόμενο ενός θερμού επεισοδίου με την Τουρκία”-Α.Συρίγος
19/12/2020 | 06:29
Με click away δεν αγοράζεις ούτε φρεγάτες, ούτε αεροπλάνα! Ας το καταλάβουν όσοι παίρνουν αποφάσεις
18/12/2020 | 06:22
Εκπρόσωπος ΥΠΕΞ: Η Τουρκία πρέπει να δείξει βούληση για διάλογο , στη βάση του διεθνούς δικαίου
17/12/2020 | 16:59
https://www.militaire.gr/i-
Η COSMOTE φέρνει πρώτη στην Ελλάδα το 5G
17/12/2020 | 16:25
«Είναι καιρός να εγκαταλείψουμε την Τουρκία»! Άρθρο για τη στάση των ΗΠΑ έναντι του Ερντογάν
17/12/2020 | 06:30
https://www.militaire.gr/i-
Η Σύνοδος Κορυφής και το «τουρκικό θηρίο»
17/12/2020 | 06:25
Αρχική ΑΠΟΨΗ
“Εάν η Ελλάδα δεν ψηφίσει τα 12 μίλια, σε 12νησα και Κρήτη, σύντομα θα θυμίζει τα ιμάτια του Ιησού”
17/12/2020 | 06:16
https://www.militaire.gr/quot-
“ΝΑΤΟ και ΕΕ προωθούν τη συνεκμετάλλευση στο Αιγαίο”
16/12/2020 | 20:02
Δένδιας: “Η Ελλάδα έτοιμη για εποικοδομητικό διάλογο, αν η Τουρκία σταματήσει τις προκλήσεις”
16/12/2020 | 20:00
“Nα μοιράσουμε με τους Τούρκους τι διάολε”; Ο Δρ. Γ.Φίλης για το φιάσκο της Συνόδου Κορυφής
15/12/2020 | 17:40
“Διάλογος υπό οποιεσδήποτε συνθήκες” λέει η Ν.Μπακογιάννη και μιλά για “ετερόκλητο κύκλωμα” που τον εμποδίζει
14/12/2020 | 21:01
Ιστορία της NAMCO
https://www.autoblog.gr/2013/
Μάθε τα πάντα για το Korres Project 4
Γράφει:
17 Ιουνίου 2013, 15:28
https://www.autoblog.gr/2018/
Στην παραγωγή το 2019 το Korres P4
Γράφει:
21 Μαΐου 2018, 22:02
Με τεχνολογία NASA το ελληνικό hypercar «Χάος»
02/05/2020
0:11
14/10/2018
Η ελληνική εταιρεία που κατασκευάζει χειροποίητα πολυτελή αυτοκίνητα
Κατασκευασμένα εξ' ολοκλήρου στην Κατερίνη έτοιμα να ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό οδηγό-συλλέκτη
Αποκάλυψη: Επιστρέφει το Pony – Πόσο θα κοστίζει; (video)
Κώστας Φούζας (kf@newsauto.gr)
04/05/2020 06:53
https://www.powermag.gr/el/pio
Ποιο ελληνικό αυτοκίνητο?
27 Μάι 2014
Ελληνικό αυτοκίνητο και Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία
Posted on 26 Απριλίου, 2011 by ellas
https://ellas2.wordpress.com/
Τέσσερις Έλληνες σχεδιαστές «υπογράφουν» ορισμένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα αυτοκινήτων
Posted on 18 Ιουλίου, 2010 by ellas
https://doureios.com/%ce%bf%cf
ΟΠΛΙΤΗΣ: Το Ελληνικό τεθωρακισμένο 4×4 της EODH
admin 23/08/2020
https://doureios.com/
Βελτιωμένη πρόταση αναβαθμίσεως του ΛΕΩΝΙΔΑΣ με νέο πύργο παρουσίασε η EODH
Savvas Vlassis 07/06/2020
Διεθνείς προσκλήσεις στην ελληνική EODH για τους αντικαταστάτες του Leopard 2 και του VBL!
Savvas Vlassis 02/05/2020
https://www.ptisidiastima.com/
ΘΕΜΑ: Η ελληνικής σχεδίασης κορβέτα/φρεγάτα Als Class 100
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΠΟΨΕΙΣΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
10 Μαρτίου 2018
https://doureios.com/skepseis-
Σκέψεις για το Ελληνικό Πολεμικό Πλοίο
Savvas Vlassis 21/02/2020
Κωσταράκος: Η ελληνική κορβέτα Als Class 100 έμεινε στα χαρτιά του ΓΕΝ
"Το «Εθνικό πλοίο» και η επίμονη πολυτέλεια της απόρριψης των ελληνικών λύσεων"
23 Ιουλίου, 2018
https://www.xanthipress.gr/lr-
Αφιέρωμα στο ΒΗΜΑ για την «μετανάστευση» Defkalion στον Καναδά.
2 Δεκεμβρίου 201217:10
https://thesecretrealtruth.blo
ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ - Η εφεύρεση του αιώνα εγκατέλειψε την Θράκη;
Κυριακή, 8 Μαρτίου 2015
https://www.triklopodia.gr/%CE
”ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ” ΨΥΧΡΗ ΣΥΝΤΗΞΗ – ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΠΑΤΕΝΤΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ … ΚΑΝΑΔΑ
ΑΡΘΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ. - 8 Ιούλ 2020 - 20:32
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ 4ΤΡΟΧΟΙ
4t Library / 2009 / Ιούλιος / Τεχνικά και άλλα
Ελληνικό αυτοκίνητιο με fuel cell
https://www.tosynergeio.gr/eid
Ο Έλληνας εφευρέτης των συστημάτων υδρογόνου
7 Ιουλ 2015
Τι λέει η "Ένωση Ελλήνων Φυσικών" για την "εφεύρεση" του Πέτρου Ζωγράφου;
Δημοσιεύθηκε : Σάββατο, 28 Ιανουάριος 2017 21:06 | Γράφτηκε από τον/την Super User
https://www.ksipnistere.com/
ΠΕΤΡΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ: O “ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΕΣΛΑ” KAI OI ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου