4 Ιαν 2013

ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΈΨΕΙ Ο ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ ΣΤΟ 4% ΤΩΝ ΑΡΧΙΚΏΝ ΠΑΝΗΛΙΘΙΩΝ ΨΗΦΟΦΌΡΩΝ ΤΟΥ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΕΚΠΡΌΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΉΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΟΕΕ...

«Εγώ κάνω ανακύκλωση και έχω συνήθως γύρω στα 15-20 μπουκάλια γυάλινα στο σπίτι. Είμαι ένοχος γι αυτό; Εγώ λοιπόν σας λέω, επειδή έχω βρεθεί σε πορεία, έχω υποστεί τις επιθέσεις με χημικά, έχει βρεθεί να έχω και κάποια απ' αυτές τις μασκούλες που βάζουν. Κάνω κακό; Είναι παράνομο αυτό;», απάντησε ο κ. Σκουρλέτης.


 
Είναι πασιφανές οτι τα ρόπαλα στην φωτογραφία ΔΕΝ είναι ρόπαλα αλλά σκουπόξυλα(!!!!)
 
..και οι μασκούλες είναι επειδή πλησιάζουν οι...απόκριες!
Τα δε μπουκάλια είναι λόγω της οικολογικής ευαισθησίας που διαθέτουν τα "παιδιά" για την ανακύκλωση (στα κεφάλια των αστυνομικών) εξάλλου είναι γνωστό ο,τι η μπύρα κάνει καλό στα
νεφρά!
 
 
ΝΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΊ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΥΤΟΙ ΕΤΟΙΜΆΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΘΆΛΠΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΙΝΕΊ ΣΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ........
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου