ΚΕΡΒΕΡΟΣ: H ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ . ΤΑ ΑΠΕΣΥΡΕ ΟΛΑ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ....
πηγη
kerberos-hellas
Ένα ακόμη στάδιο διανύθηκε για την μετατροπή από την ιταλική εταιρία
Alenia Aermacchi σε συνεργασία με την ΤΑΙ, 6 αεροσκαφών ATR 72-600 σε
αεροσκάφη θαλάσσιας περιπολίας, στα πλαίσια του σχεδίου Μελτέμ-3.
Σύμφωνα με την συμφωνία ανάμεσα στην Alenia Aermacchi και την Raytheon, η Raytheon θα παράσχει στην Alenia υπηρεσίες μηχανικής υποστήριξης για την ενσωμάτωση των τορπιλών στο εξωτερικό μέρος της ατράκτου των αεροσκαφών. Το συνολικό κόστος των εργασιών που σχεδιάζεται να ολοκληρωθούνε το 2017, είναι γύρω στα 5,7 εκ. $.
Οι τορπίλες ΜΚ46 και ΜΚ54 έχουν αναπτυχθεί από την Raytheon, μπορούν να ενσωματωθούν σε σκάφη και σε αεροσκάφη με σταθερά ή στρεφόμενα πτερύγια και χρησιμοποιούνται κατά των υποβρυχίων. Τα αεροσκάφη ATR 72-600, σχεδιάζεται να έχουν παραδοθεί στο ναυτικό ως το 2018.
Στα πλαίσια του σχεδίου Μελτέμ-3 που
άρχισε για να καλυφθούν οι ανάγκες του ναυτικού για αεροσκάφη ναυτικής
περιπολίας, η εταιρία Alenia Aermacchi εκσυγχρονίζει στις εγκαταστάσεις
της ΤΑΙ 6 τεμάχια ATR 72-600, ενώ για την ένταξη στο αεροπλάνο των
ελαφρών τορπίλων ΜΚ46 και ΜΚ54 υπάρχει συμφωνία με την αμερικανική
Raytheon. (προφανώς με στόχο τα Ελληνικά Υποβρύχια στο Αιγαίο )
Αμερικανική βοήθεια στο Μελτέμ-3Σύμφωνα με την συμφωνία ανάμεσα στην Alenia Aermacchi και την Raytheon, η Raytheon θα παράσχει στην Alenia υπηρεσίες μηχανικής υποστήριξης για την ενσωμάτωση των τορπιλών στο εξωτερικό μέρος της ατράκτου των αεροσκαφών. Το συνολικό κόστος των εργασιών που σχεδιάζεται να ολοκληρωθούνε το 2017, είναι γύρω στα 5,7 εκ. $.
Οι τορπίλες ΜΚ46 και ΜΚ54 έχουν αναπτυχθεί από την Raytheon, μπορούν να ενσωματωθούν σε σκάφη και σε αεροσκάφη με σταθερά ή στρεφόμενα πτερύγια και χρησιμοποιούνται κατά των υποβρυχίων. Τα αεροσκάφη ATR 72-600, σχεδιάζεται να έχουν παραδοθεί στο ναυτικό ως το 2018.
πηγη
kerberos-hellas
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου