15 Απρ 2016

ΦΟΒΕΡΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΟΔΙΟ ΠΡΩΗΝ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΤΗΣ ΕΥΠ. ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΩΝ ΥΠΟΒΡΥΧΙΩΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΑΡΧΙΠΡΟΔΟΤΗ ΚΑΜΜΕΝΕ;;;;



 ΠΡΑΞΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ, ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΜΜΕΝΕ

Διάβασε με προσοχή εσύ και οι υπόλοιποι…
«σκύλοι» σου διότι σήμερα όπως θα διαπιστώσεις ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΕ Υπουργέ Εθνικής Άμυνας και συγκυβερνήτη με τον Αλέξη Τσίπρα της χώρας που διαλύσατε και ξεπουλώντας προδίδετε όλους τους Ελληνες μαζί, ο καθένας σας για τον δικό του λόγο, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΛΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ, αντιθέτως θα έλεγα,με τις ΜΑΦΙΟΖΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΣΟΥ έχεις αναγάγει το θέμα των αποκαλύψεων μου με τις εταιρείες σου, τα σκάφη σου και τις ψευτιές σου στον κόσμο για να μάθει τι κουμάσι είσαι, σε άλλο επίπεδο, είναι πάρα πολύ σοβαρό, διότι έτσι είναι η βεντέτα που «άνοιξες» ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΕ με εμένα σοβαρή και πήρες στον λαιμό σου και άλλους…!!!

ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΕ

Είσαι ένας αισχρός
και θρασύδειλος «ΜΑΦΙΟΖΟΣ» στις μεθόδους, αν και για μένα,
όπως σε έχω, είσαι ένας απλός μπινές…
ένας ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ,
ύπουλος και θρασύδειλος βουτυρομπεμπές.

ΤΩΡΑ διάβασε γιατί..



ΕΠΕΙΔΗ «ΠΗΡΕΣ»

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ζητούσες απεγνωσμένα βοήθεια, να σε σώσουν από εμένα και τις αποκαλύψεις
μου, προέβηκες σε απεγνωσμένη εντολή παρεμβαίνοντας στην Δικαιοσύνη
(αυτήν που έχετε καταντήσει κωλόμπαρο),συγκεκριμένα όπως έχω μάθει «διέταξες» να επιληφθεί ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ


 ΕΦΕΤΩΝ ΡΟΔΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΤΙΣΤΑΚΗΣ
ΜΕΣΩ ΓΝΩΣΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΤΗΣ «ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ» ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ,

ΝΑ ΜΑΘOYN ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ, ΕΑΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ, ΕΑΝ ΕΧΟΥΜΕ «ΑΝΟΙΚΤΕΣ» ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ, ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΤΙ, ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ και άλλα πολλά για να τους

βλάψετε, ( ΟΛΑ αυτά, μετά από την ξεφτίλα σου

με την αποκάλυψη των εταιρειών
σας, αυτές της 1ας Λίρας στην Αγγλία, μεταξύ άλλων πολλών βρωμιών σου που σου έβγαλα στην φόρα υποκριτή)

στόχευσες την Οικογένεια μου διότι εμένα προσωπικά όπως πολύ καλά γνωρίζεις το μόνο που μπορείς να μου κάνεις εσύ και οι «σκύλοι» σου που έβαλες να εκτελέσουν το ΜΑΦΙΟΖΙΚΟ Συμβόλαιο
είναι να μου κλάσετε το αριστερό…!
ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΕ

ΣΕ καταγγέλλω

δημόσια σήμερα 15 Απριλίου 2016 για όλα τα παραπάνω, για να μάθει ο κόσμος όλος τι κουμάσι ΜΑΦΙΟΖΟΣ και GANGSTER είσαι, ότι έβαλες συνεργάτες σου «σκυλιά»
να εκτελέσουν το ΜΑΦΙΟΖΙΚΟ Συμβόλαιο σε βάρος της Οικογένειας μου για να τους κάνετε κακό, διότι εμένα προσωπικά όπως ξέρεις ΚΑΜΜΕΝΕ του «ΠΑΡΕ ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
24:40…»

σε έχω για πολλές κλωτσιές

ΜΠΙΝΕ.


Η καταγγελία μου ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΕ δεν είναι για να με προστατεύσει ο Εισαγγελέας Κτιστάκης

από τις Μαφιόζικες σας ενέργειες (έτσι και αλλοιώς
η ποιότητα του συγκεκριμένου Εισαγγελέα «πασίγνωστη»)
.
Για αυτό λοιπόν ΜΠΙΝΕ…

και μαζί όλοι αυτοί που συσκέπτεστε στην Ρόδο για συνδρομή στην εφαρμογή στα Μαφιόζικα σχέδια σου, σας καθιστώ όλους σας προσωπικά υπόλογους.

Τώρα να σου θυμίσω και τα υπόλοιπα… για να μάθει όλος ο κόσμος τι κουμάσι
ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ
είσαι ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΕ

 Θυμάσαι το 2011 όταν σου έδωσα τον υποκλεμμένο Φάκελο με τα απόρρητα στοιχεία από το εξωτερικό για την ΥΠΟΘΕΣΗ των ΥΠΟΒΡΥΧΙΩΝ,μαζί και όλες τις αποδείξεις;

Τι τα έκανες Πάνο
Καμμένε;

Πόσους Εκβίασες αισχρά με τα στοιχεία;


Θυμάσαι το 2011 όταν εσύ και η γυναίκα σου πήρατε στα χέρια σας από εμένα το ΑΡΧΕΙΟ με τα στοιχεία του ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ, Τι κάνατε;

Πόσους εκβίασες «ευγενικά» και χρηματοδοτήθηκες

και αλλού εξυπηρετήθηκες …;

Θυμάσαι όταν το 2011, 2012, 2013, 2014 πήγες ΡΟΔΟ, τι υποστήριξη είχες λάβει;

Πόσα έχεις αφήσει απλήρωτα πίσω σου… μήπως τίποτα καύσιμα για φουσκωτά….;

Αστακομακαρονάδες όμως καλοέφαγες στην ΛΕΣΧΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ Ρόδου 7 Μαρτίου

2015 που πληρώσανε οι ΕΛΛΗΝΕΣ
-
κορόιδα ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΕ
.
Σε πόσους έχεις υποσχεθεί τόσα και δεν έκανες τίποτα,


παρότι τα έχεις πάρει και «βαλιτσάτα» όπως γνωρίζουμε… π.χ. από μεγάλο και πασίγνωστο

επιχειρηματία ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΕ;

Μήπως τον «έριξες» και αυτόν και άνοιξες και εκεί άλλους λογαριασμούς;

Θυμάσαι ρε όταν βγάλαμε στο ΟΛΥΜΠΙΑ τις βρωμιές του ΕΦΡΑΙΜ,
ως ΑΝΤΙ300 εγώ, τι έλεγες στο «επιτελείο» του ΟΛΥΜΠΙΑ,
για να τους ξεσκίσουμε όλους τους με τα στοιχεία μου ΚΑΙ ΤΩΡΑ μαθαίνω ότι ό,ποτε έχεις θέμα για να λύσης,τρέχεις στις ποδιές του ΕΦΡΑΙΜ;


Τώρα όσο αφορά τις επικοινωνίες μας, τα θέματα συζήτησης και διαχείρισης

κρίσεων Εθνικών Θεμάτων και πώς αντιδράσατε προδοτικά όλοι σας, θα τα  αποκαλύψω όλα με κάθε λεπτομέρεια, για να μάθει όλος ο κόσμος ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΕ τι ΜΠΙΝΕΣ, ψευτοπατριώτης είσαι.

Κωδικός «ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ»

«εμπορεία» των ελληνικών Visa Schengen και Διαβατηρίων από κύκλωμα,
όπως έχω αποκαλύψει κατά την διάρκεια της κατασκοπευτικής μου δράσης στην Τουρκία (με την ιδιότητα μου ως μυστικός πράκτορας της ΕΥΠ), που εμπλέκονται και οι Ελληνικές Προξενικές Αρχές στην Τουρκία, μαζί και κυκλώματα διακινητών και λαθρεμπόρων…! Γεγονός που έγινε η αρχή για να με «πουλήσετε» προδίδοντάς με ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΕ.


Την ΠΡΟΔΟΣΙΑ που γεύτηκα με τον πιο αισχρό τρόπο μετά  το δημοσίευμα του ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ Νικολούδη στις εφημερίδες στην ΕΛΛΑΔΑ, μίας τόσο απόρρητης υπόθεσης...
δίνοντας με «βορά στα σκυλιά»,
 

ΠΡΑΞΗ για την οποία δεν έχετε λογοδοτήσει ακόμα!

Όσο για τις UK Ltd και Isle of MAN εταιρείες καθώς και τα σκάφη… που έγιναν η αιτία στο να προβείς σε ΜΑΦΙΟΖΙΚΕΣ πράξεις απελπισίας, όπως η παραπάνω,
( μάλιστα εμπλέκοντας και άλλους σε πολύ βαθιά νερά), αν και έχεις πάρει τις απαντήσεις σου
… εάν θες να το πάμε και παρακάτω
ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΕ ,
 

«Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα»
.
ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΕ και Σια…

Σε άλλη σοβαρή χώρα της υφηλίου,
θα σας είχαν πάρει όλους σας με τις κλωτσιές τα άρθρα του Ποινικού Κώδικα και οι Νόμοι μαζί. Στην Ελλάδα πολύ πιθανό αυτό να γίνει μόνο από τους ΕΛΛΗΝΕΣ, όπως το πάτε, διότι από τους δικαστές όπως τους  έχω βιώσει, το πολύ να σας ζητήσουν και καμία εξυπηρέτηση…, ειδικά για το πώς να κρύψουν τίποτα τα «μαύρα» στα Isle of Man καθότι μας προέκυψες και «προφεσόρος» του είδους.


ΤΕΛΟΣ και στα πολύ σοβαρά,


ΜΠΙΝΕ κανόνισε να καταλάβω ότι το δεν το πήρατε μήνυμα…

Μια συμβουλή υπάρχει για εσένα ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΕ αν θες να σώσεις το τομάρι σου ξεγκρεμήσου όσο ακόμα προλαβαίνεις γιατί η ΕΛΛΑΔΑ ανήκει στους ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ,
είμαστε πάρα πολλοί, και ο τελευταίος λόγος δικό μας, είναι αυτό που δεν είχες πάρει χαμπάρι βλάκα.

by ANTI300

kerberos-hellas

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Η Ο.Ε.Α. ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΜΥΝΑΣ ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΟ, ΓΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου